Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej z nowym tokenem sprzętowym

Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń do nas pod numer telefonu 19 019 (koszt według stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.

Logowanie po odblokowaniu dostępu przebiega następująco:

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej CA24.
  2. Wpisz hasło tymczasowe

    Hasło tymczasowe znajdziesz w SMS-ie od nas.

    Zmiana hasla do serwisu internetowego, 2019-01-01 12:00. Tymczasowe haslo:112233. Zmien je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24.

    • w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a
    • w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
    • w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
    • Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.

    • przejdź dalej, potwierdź zmianę hasła i wybór obrazka bezpieczeństwa – zeskanuj graficzny kod Cronto i wpisz hasło odczytane z tokena
  3. Potwierdź tzw. silne uwierzytelnienie

    Po zmianie hasła do serwisu, dla większego bezpieczeństwa Twoich transakcji wymagamy dodatkowej autoryzacji. Potwierdź zmianę hasła– zeskanuj graficzny kod Cronto i wpisz hasło odczytane z tokena.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia