Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej przy użyciu tokena

Aby odzyskać dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń pod 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub odwiedź naszą placówkę.

Po odblokowaniu otrzymasz SMS-a z hasłem tymczasowym. Postępuj dalej według poniższych kroków:

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej.
  2. Wpisz hasło tymczasowe i aktualny kod z tokena
    Kod z tokena odczytaj ze swojego urządzenia.
  3. Jeśli urządzenie pokazuje np.159795,
    klucz będzie wyglądał tak: 577310159759
  4. Ustaw swoje hasło do logowania
    • w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a (nie wpisuj tu kodu z tokena)
    • w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
    • Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.

    • w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
    • potwierdź zmianę hasła. W tym celu wpisz klucz. Upewnij się, że zmienił się kod z tokena (nie możesz użyć dwa razy tego samego kodu)

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www