Jak zalogować się pierwszy raz do serwisu CA24 eBank przy użyciu mobilnej autoryzacji?

Jeśli wybrałeś mobilną autoryzację do potwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank, logowanie musisz rozpocząć w aplikacji CA24 Mobile.

  1. Pobierz aplikację CA24 Mobile, zobacz jak to zrobić
  2. Aktywuj aplikację, zobacz jak to zrobić.
    Podczas aktywacji aplikacji CA24 Mobile zostaniesz poproszony o nadanie nowego hasła do logowania w CA24 eBank. Po tym jak wpiszesz identyfikator i tymczasowe hasło, ustaw nowe hasło do logowania - wpisz je dwukrotnie, a następnie zatwierdź zmianę hasłem z SMS-a (wyślemy go na Twój telefon). Po ustawieniu hasła do CA24 eBank zostaniesz poproszony o ustalenie danych do logowania do aplikacji - hasła i PIN-u mobilnego.
  3. Włącz mobilną autoryzację w aplikacji, zobacz jak to zrobić
  4. Zaloguj się do CA24 eBank z mobilną autoryzacją
    • Wejdź na naszą stronę www.credit-agricole.pl
      • w prawym górnym rogu wybierz ikonę logowania
      • do kolejnych logowań możesz zapisać tę stronę w Ulubionych w przeglądarce, żeby móc ją szybciej wyszukać
    • Przejdź do strony logowania
    • Zanim się zalogujesz sprawdź
      • czy w pasku jest prawidłowy adres: www.ca24.credit-agricole.pl
      • czy przed adresem jest symbol kłódki
      • czy certyfikat serwisu jest prawidłowy (taki jak opisujemy w sekcji Bezpieczeństwo.
      • Jeżeli cokolwiek budzi Twoje wątpliwości, gdy się logujesz lub autoryzujesz transakcję - przerwij operację, nie wprowadzaj danych i zadzwoń do nas jak najszybciej pod numer 19 019 (koszt połączenia wg stawki operatora).
    • Wprowadź dane do logowania
      identyfikator i hasło do logowania w serwisie, które zmieniłeś podczas aktywacji aplikacji CA24 Mobile
    • Wybierz obrazek bezpieczeństwa
      będzie on pojawiał się przy każdym logowaniu do naszego serwisu, pozwoli upewnić się, że logujesz się na prawdziwą stronę serwisu. Jeśli podczas logowania zobaczysz inny rysunek niż wybierałeś, nie wpisuj hasła i skontaktuj się z Bankiem.

      Obrazek bezpieczeństwa wybiera się tylko raz, podczas pierwszego logowania, później można go zmienić w Ustawieniach.
    • Przejdź Dalej
      potwierdzając zmianę obrazka bezpieczeństwa PINem mobilnym w CA24 Mobile
    • W trakcie tego pierwszego logowania w ramach bezpieczeństwa zostaniesz poproszony o jego potwierdzenie PINem mobilnym w aplikacji CA24 Mobile. Taka sytuacja powtórzy się co 90 dni.
    • Gotowe! Możesz już korzystać z serwisu CA24 eBank

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia