Nie pamiętam hasła mobilnego/PINu mobilnego

Hasło mobilne i PIN do logowania i zatwierdzania operacji w aplikacji CA24 Mobile możesz odzyskać na dwa sposoby:

  1. Podczas włączania aplikacji na pierwszym ekranie, pod przyciskiem Zaloguj wybierz opcję Zapomniałeś Hasło mobilne? Pojawi się komunikat: Czy na pewno chcesz ustawić nowe Hasło mobilne? wybierz tak. Poprosimy Cię o wpisanie danych do logowania do serwisu internetowego CA24 eBank - identyfikatora i klucza. Po tym przejdziesz do opcji nadawania nowego Hasła mobilnego - musi mieć 4-7 cyfr, obok siebie nie mogą być 2 takie same lub kolejne cyfry. Potem nadaj nowy PIN mobilny - musi mieć 8-10 cyfr, obok siebie nie mogą być 2 takie same lub kolejne cyfry. Zmianę hasła i PIN-u potwierdzisz kodem z SMS-a, który do Ciebie prześlemy. Jeżeli Twoją formą autoryzacji jest token, wpisz klucz do logowania do eBanku, oraz wskazanie z tokena (jednym ciągiem z kluczem). Zmianę hasła i PIN-u potwierdzasz kluczem i wskazaniem z tokena - wskazanie musi być różne od poprzedniego.
  2. Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację. Przy pierwszym uruchomieniu dodasz ponownie swoje urządzenie do zaufanych. W kolejnych krokach nadaj nowe Hasło i PIN mobilny, tak jak pkt. 1.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
 
Nowy wygląd strony www