Dlaczego nie mogę się zalogować do aplikacji CA24 Mobile?

  • Sprawdź, czy masz dostęp do internetu.
  • Możesz mieć zablokowany dostęp do serwisu internetowego CA24 eBank i ze względów bezpieczeństwa, zablokowaliśmy też dostęp do aplikacji CA24 Mobile. Żeby móc korzystać z aplikacji mobilnej CA24 zadzwoń na naszą infolinię 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
  • Może wpisałeś nieprawidłowe Hasło mobilne. Spróbuj ponownie, masz 3 próby. Jeśli 3 razy podasz błędne hasło dostęp do aplikacji zostanie zablokowany. Aby ponownie z niej korzystać naciśnij przycisk Aktywuj aplikację, podaj dane logowania do bankowości internetowej - CA24 eBank i ustaw nowe Hasło mobilne i PIN mobilny. Na koniec zatwierdź zmiany - wpisz hasło z SMS-a, który do Ciebie wyślemy.
  • Może mamy przerwę techniczną. Czasem w weekendy wprowadzamy zmiany w naszych systemach i wtedy aplikacja nie jest dostępna. Informujemy o tym wcześniej.
  • Może wystąpił jakiś błąd aplikacji, w takiej sytuacji spróbuj zalogować się za chwilę.
  • Może zadziałał system antywirusowy - anti malware w aplikacji, jeśli tak - pojawi się odpowiedni komunikat z zaleceniem usunięcia niebezpiecznej aplikacji z Twojego urządzenia. Do tego czasu nie będziesz mógł korzystać z aplikacji CA24 Mobile.

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
 
Nowy wygląd strony www