Dlaczego nie mogę złożyć wniosku w programie Aktywny Rodzic przez CA24 eBank?

Wniosek o świadczenie w programie Aktywny Rodzic w serwisie CA24 eBank mogą złożyć tylko klienci, którzy mają nasze konto osobiste, jako posiadacze lub współposiadacze i mają dostęp do serwisu CA24 eBank. Nie wyklucza to, że dana osoba może zostać naszym klientem i skorzystać z możliwości złożenia wniosku.

Jesteśmy zobowiązani potwierdzić Twoją Tożsamość, jeśli konto było przez Ciebie założone zdalnie przez przelew aktywacyjny z innego banku. Przyjdź do naszej dowolnej placówki z dokumentem tożsamości przed złożeniem wniosku o świadczenie w programie Aktywny Rodzic.

Jeśli będziesz mieć jakikolwiek problem ze złożeniem wniosku o świadczenie zadzwoń do nas.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia