Dlaczego nie mogę złożyć wniosku Rodzina 500+ przez CA24 eBank?

Wniosek o świadczenie Rodzina 500+ w serwisie CA24 eBank mogą złożyć tylko klienci, którzy mają nasze konto osobiste, jako posiadacze lub współposiadacze i mają dostęp do serwisu CA24 eBank.

Jesteśmy zobowiązani potwierdzić Twoją Tożsamość, jeśli konto było przez Ciebie założone zdalnie i potwierdzane przelewem aktywacyjnym z innego banku. Przyjdź do naszej dowolnej placówki z dokumentem tożsamości przed złożeniem wniosku o świadczenie Rodzina 500+.

Jeśli będziesz mieć jakikolwiek problem ze złożeniem wniosku o świadczenie zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora).


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia