Dlaczego nie mogę złożyć wniosku "Dobry Start" przez CA24 eBank?

Wniosek w programie „Dobry Start” w serwisie CA24 eBank mogą złożyć tylko klienci, którzy mają nasze konto osobiste - jako posiadacze lub współposiadacze i mają dostęp do serwisu CA24 eBank.

Jeśli podczas otwierania u nas konta potwierdzałeś swoje dane przelewem aktywacyjnym z innego banku i dotąd nie potwierdziłeś danych osobowych w naszej placówce, to żeby złożyć wniosek w programie Dobry Start musimy najpierw potwierdzić Twoją tożsamość. Przyjdź do naszej dowolnej placówki z dokumentem tożsamości.

Jeśli masz inny problem ze złożeniem wniosku „Dobry Start” zadzwoń do nas pod numer 19 019 (koszt wg stawki operatora).


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia