Strona główna Credit Agricole
Potwierdzenie złożenia wniosku wystawiane jest przez nas (bank), po tym jak wypełnisz i wyślesz wniosek „Rodzina 500+” w naszym serwisie internetowym. Potwierdzenie oznacza, że przyjęliśmy wniosek do przesłania do państwowego systemu emp@tia. Stamtąd wniosek trafia do organu, który prowadzi obsługę wniosków w Twoim mieście lub gminie.
Potwierdzenie jest dostępne dla Ciebie cały czas w CA24 eBank - w górnym menu wybierz Oferta i umowy, następnie Wnioski i Program Rodzina 500+ i Dobry Start. Potwierdzenie złożenia wniosku może mieć kilka statusów:
Statusy potwierdzenia złożenia wniosku mogą się zmieniać raz na dobę.
Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) to Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) dostaniesz je w momencie, gdy Twój wniosek zostanie zarejestrowany w systemie emp@tia i trafi do rozpatrzenia przez urząd w Twoim mieście lub gminie. To potwierdzenie dostaniesz na adres e-mail, który podałeś we wniosku.
Koszt według stawek operatora