Czym różni się potwierdzenie złożenia wniosku od Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO)/Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP)?

Potwierdzenie złożenia wniosku wystawiane jest przez nas (bank), po tym jak wypełnisz i wyślesz wniosek „Rodzina 500+” w naszym serwisie internetowym. Potwierdzenie oznacza, że przyjęliśmy wniosek do przesłania do państwowego systemu emp@tia. Stamtąd wniosek trafia do organu, który prowadzi obsługę wniosków w Twoim mieście lub gminie.

Potwierdzenie jest dostępne dla Ciebie cały czas w CA24 eBank - w górnym menu wybierz Oferta i umowy, następnie Wnioski i Program Rodzina 500+ i Dobry Start. Potwierdzenie złożenia wniosku może mieć kilka statusów:

  • przetwarzany - oznacza, że trwa przesyłanie wniosku do systemu emp@tia;
  • dostarczony - oznacza, że wniosek został przesłany do systemu emp@tia i dalsze obsługa wniosku będzie prowadzona przez urząd w Twoim mieście lub gminie;
  • błąd dostarczenia - oznacza, że wniosek nie został dostarczony do systemu emp@tia. Wyślij go jeszcze raz.

Statusy potwierdzenia złożenia wniosku mogą się zmieniać raz na dobę.

Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) to Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) dostaniesz je w momencie, gdy Twój wniosek zostanie zarejestrowany w systemie emp@tia i trafi do rozpatrzenia przez urząd w Twoim mieście lub gminie. To potwierdzenie dostaniesz na adres e-mail, który podałeś we wniosku.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia