Jak aktywować usługę BLIK?

BLIKa możesz aktywować w aplikacji CA24 Mobile:

  • zaloguj się do aplikacji
  • rozwiń menu - kliknij ikonę trzech poziomych kresek w lewym górnym rogu ekranu
  • wybierz ikonę Ustawienia (koło zębate)
  • wybierz BLIK, a następnie Ustawienia BLIK
  • na górze ekranu przy nazwie BLIK jest suwak, przesuń go w prawą stronę - pojawią się dodatkowe pola dotyczące usługi BLIK
  • za pomocą suwaków wybierz z czego chcesz korzystać, np. szybkie płatności, czyli do 3 płatności w sklepach stacjonarnych na dobę do 50 zł bez konieczności logowania się do aplikacji i bez podawania PIN-u
  • Możesz również włączyć opcję przelewów na telefon BLIK
  • na końcu wybierz Zatwierdź i potwierdź zmiany - wpisz PIN mobilny

Usługa BLIK jest dostępna dla klientów indywidulanych z Kontem dla Ciebie. Jeśli masz jeden z naszych starszych pakietów kont np. 1Konto, e-Konto, Konto Klasyczne, Konto Plus lub Konto PROSTOoszczędzające może być potrzebne podpisanie aneksu do umowy konta. Możesz to zrobić w CA24 eBank. Wystarczy wejść w Oferta i Umowy ->Umowy. Jeśli masz konto wspólne, aneks muszą podpisać dwie osoby.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia
 
 
Nowy wygląd strony www