Co zrobić, kiedy zgubię kartę płatniczą?

Zniknęła Twoja karta debetowa (do konta) lub karta kredytowa? Skontaktuj się z nami, jak najszybciej:

  • zastrzeż kartę w aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji, kliknij w menu dolnym przycisk Pieniądze, następnie otwórz zakładkę Karty, wybierz kartę do zablokowania i naciśnij przycisk „Zablokuj czasowo” lub „Zastrzeż kartę”.
  • zastrzeż kartę w serwisie CA24 eBank:
    • karta kredytowa: zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
    • karta debetowa (do konta): zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
  • zadzwoń pod podane numery telefonów

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia