Co zrobić, kiedy zgubię kartę płatniczą?
Zniknęła Twoja karta debetowa (do konta) lub karta kredytowa? Skontaktuj się z nami, jak najszybciej:
- zastrzeż kartę w aplikacji CA24 Mobile: zaloguj się do aplikacji, kliknij w menu dolnym przycisk Pieniądze, następnie otwórz zakładkę Karty, wybierz kartę do zablokowania i naciśnij przycisk „Zablokuj czasowo” lub „Zastrzeż kartę”.
- zastrzeż kartę w serwisie CA24 eBank:
- karta kredytowa: zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
- karta debetowa (do konta): zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
- zadzwoń pod podane numery telefonów
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce