[Aktualizacja 24.09, godz. 11:10]
Zakończyliśmy przerwę i nasze serwisy CA24: aplikacja, eBank i infolinia są dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.
***
[Aktualizacja 24.09, godz. 10:00]
Dzień dobry, aplikacja CA24 Mobile i infolinia są już dostępne. Potrzebujemy jeszcze chwilę, żeby uruchomić CA24 eBank. Przepraszamy za opóźnienie.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (23/24.09), od 23:00 do 10:00 nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Dodatkowo w sobotę (23.09), od 8:00 do 19:00 nie będą dostępne:
- kantor w aplikacji mobilnej,
- wymiana walut na CA24 Infolinia.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.