Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja 24.09, godz. 11:10]

Zakończyliśmy przerwę i nasze serwisy CA24: aplikacja, eBank i infolinia są dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.

***

[Aktualizacja 24.09, godz. 10:00]

Dzień dobry, aplikacja CA24 Mobile i infolinia są już dostępne. Potrzebujemy jeszcze chwilę, żeby uruchomić CA24 eBank. Przepraszamy za opóźnienie.

***

Dzień dobry,

w nocy z soboty na niedzielę (23/24.09), od 23:00 do 10:00 nie będą dostępne:

  • aplikacja mobilna,
  • CA24 eBank,
  • Przelew Online oraz BLIK.

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Dodatkowo w sobotę (23.09), od 8:00 do 19:00 nie będą dostępne:

  • kantor w aplikacji mobilnej,
  • wymiana walut na CA24 Infolinia.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia