Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

Aktualizacja

Dzień dobry, informujemy, że można już korzystać z naszych serwisów CA24 (aplikacji, eBanku oraz Infolinii). Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.

***

Dzień dobry,
w weekend od 22:00 w sobotę (20.03) do 11:00 w niedzielę (21.03) nie będą dostępne:

  • serwisy CA24 (eBank, internetowy, mobilny, tekstowy), chatbot,
  • automatyczny serwis telefoniczny IVR,
  • płatności internetowe Przelew Online,
  • BLIK.

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia

Oferta banku

Twoja opinia