Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja]

Dzień dobry, informujemy, że można już korzystać z naszych serwisów CA24 (aplikacji, eBanku oraz Infolinii). Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

***

Dzień dobry,
w weekend będziemy pracować nad systemami informatycznymi. Od 22:00 w sobotę (21.11) do 8:00 w niedzielę (22.11) nie będą działać nasze serwisy.

Nie będą dostępne:

  • serwisy CA24 (eBank, internetowy, mobilny, tekstowy),
  • automatyczny serwis telefoniczny IVR,
  • płatności internetowe Przelew Online,
  • BLIK.

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie w zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Pracujemy nad systemami, bo rozwijamy nasze serwisy, produkty i usługi.

Oferta banku

Twoja opinia