[Aktualizacja]

Dzień dobry, informujemy, że nasze serwisy CA24 są już dostępne. Prowadzimy powdrożeniowe prace stabilizacyjne, dlatego mogą występować przejściowe trudności w korzystaniu z naszych usług. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.

***

Drodzy Klienci,
w weekend planujemy przerwę w pracy naszych systemów informatycznych. Uprzejmie prosimy o wykonanie planowanych płatności i przelewów we wcześniejszym terminie.

Serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR oraz płatności internetowe Przelew Online, BLIK będą niedostępne od godz. 22:00 w sobotę (8.12) do godz. 13:00 w niedzielę (9.12). Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku i aplikacji mobilnej jak również zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym.

Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.

Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w niedzielę, po godz. 13:00. W czasie tej przerwy nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów.

Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja.

Z góry przepraszamy za wszelkie utrudnienia. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Prace nad systemami informatycznymi są konieczne, byśmy mogli rozwijać nowe produkty oraz usługi.

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku