[Aktualizacja]

Szanowni Państwo,

informujemy, że zakończyła się przerwa technologiczna i mogą już Państwo korzystać z serwisu internetowego, mobilnego i telefonicznego CA24.
Obecnie prowadzimy powdrożeniowe prace stabilizacyjne, dlatego mogą występować przejściowe trudności w korzystaniu z naszych usług. Serdecznie przepraszamy za niedogodności. Prosimy o wyrozumiałość.

 

[POPRZEDNIA INFORMACJA O PRZERWIE TECHNOLOGICZNEJ]

Szanowny Kliencie,

W weekend 16-18 czerwca bank Credit Agricole planuje przerwę technologiczną w związku z łączeniem kilku dotychczas wykorzystywanych systemów informatycznych w jeden system. Uprzejmie prosimy o wykonanie planowanych płatności i przelewów we wcześniejszym terminie lub przełożenie ich realizacji na kilka dni po zakończeniu przerwy.

W związku z pracami technologicznymi, od godz. 18:00 w piątek 16 czerwca do godz. 10:00 w poniedziałek 19 czerwca wyłączone będą serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług naszego banku.

W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR, płatności internetowe Przelew Online. Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku, aplikacji mobilnej, zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym. W piątek od godz. 17:00 nie będzie można także wpłacić pieniędzy na rachunek poprzez wpłatomat.

Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.

Ponadto, w piątek 16 czerwca niektóre placówki banku będą otwarte krócej (pełna lista placówek i godziny ich otwarcia dostępne są TUTAJ). W poniedziałek 19 czerwca placówki bankowe zostaną otwarte od godz. 10:00 (placówki, które otwierają się o 10:30 czy 11:00 zostaną otwarte o zwykłej porze).

Nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów.

Jednocześnie informujemy, że nie przewidujemy żadnych zmian związanych z logowaniem do naszych systemów. Oznacza to, że nie będziemy wymagać od naszych klientów innych danych w czasie logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne żadne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja.

Z góry przepraszamy za wszelkie utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Zmiany są konieczne, byśmy mogli w przyszłości szybciej wprowadzać i rozwijać dla Państwa nowe produkty oraz usługi.

© 2017 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
DALEJ

Oferta Banku Oferta Banku