Credit Agricole zaprasza na „Leśną trasę” koncertową Dawida Podsiadło

Credit Agricole jest partnerem strategicznym akustycznej trasy koncertowej "Leśna Muzyka" Dawida Podsiadło.

Artysta podczas każdego koncertu zwraca uwagę na problem skali w jakiej plastikowe opakowania, bardzo często jednorazowe wpływają na krajobraz naszej planety i cały ekosystem.

Na scenie stoją drzewa wykonane z plastikowych butelek, które zostały pozyskane z sortowni śmieci.

Zgodnie ze strategią naszego banku i jednocześnie wpisując się w ekologiczny przekaz tegorocznej trasy artysty, zadbaliśmy o odpowiedni branding naszej marki.

Cała koncepcja nawiązuje do projektu Plastic Odyssey, którego jesteśmy partnerem. Podczas każdego koncertu na trasie "Leśna Muzyka" prezentujemy:

  • górę plastikowych śmieci zrobioną z materiałów jednorazowych, na tle grafiki poruszającej problem plastiku
  • gabion - metalową konstrukcję sygnetu CA wypełnioną plastikiem. Po bokach gabionu są informacje na temat plastiku i informacja o projekcie Plastic Odyssey.

Jak wygląda nasz branding i scenografia koncertów Dawida Podsiadło? Zobaczcie na zdjęciach, których autorem jest Michał Murawski/ ishootmusic.eu

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www