Placówka bankowa Rynek 32, Świdnica

Godziny pracy

Pn.: 09:30-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Piotr Oberszkalski

04.04.2025

Odpowiedź:

08.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

Małgorzata Troczka

04.03.2025

Profesjonalna obsługa

Odpowiedź:

04.03.2025

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Hedin SM

03.03.2025

Odpowiedź:

04.03.2025

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Michał

avatar

Artur Paruch

27.02.2025

Polecam ! Bardzo miła obsługa klienta 👍 Pozdrawiam i dziękuję pani Anna Olechowicz za profesjonalizm wykonywanej pracy z klientem

Odpowiedź:

27.02.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Anna Kukuła

27.02.2025

Odpowiedź:

27.02.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Anna Kulbida

25.02.2025

Bardzo profesjonalnie

Odpowiedź:

25.02.2025

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał

avatar

Iza Kozubal

17.02.2025

Czekam w kolejce od 20 min. Obsługuje tylko jedna osoba. Czuje się sfrustrowana ponieważ tracę swój czas. Uważam,że placówka powinna przyłożyć większą wagę do obsady na sali obsługi.

Odpowiedź:

Izo, przykro mi, że nie jesteś zadowolona z przebiegu ostatniej wizyty w naszej placówce bankowej. Proszę, opisz mi sytuację, jaka Cię spotkała - możesz wysłać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Informacje będą dla nas bardzo pomocne. Przepraszam jeśli zostałaś obsłużona w sposób mało profesjonalny. Dokładamy wszelkich starań, aby sytuacje tego typu nie miały miejsca. Michał

avatar

Iwona Rosiak

10.02.2025

Już po wejściu przywitała mnie miła pani i zapropowala kawę, bo byłam 10 min przed umówioną wizytą. Później kompetentna rozmowa z doradcą p. Jolantą Mielnik

Odpowiedź:

11.02.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się! Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku