Placówka bankowa Rynek 32, Świdnica

Godziny pracy

Pn.: 09:30-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Piotr Oberszkalski

04.04.2025

Odpowiedź:

08.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

Małgorzata Troczka

04.03.2025

Profesjonalna obsługa

Odpowiedź:

04.03.2025

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Hedin SM

03.03.2025

Odpowiedź:

04.03.2025

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Michał

avatar

Artur Paruch

27.02.2025

Polecam ! Bardzo miła obsługa klienta 👍 Pozdrawiam i dziękuję pani Anna Olechowicz za profesjonalizm wykonywanej pracy z klientem

Odpowiedź:

27.02.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Anna Kukuła

27.02.2025

Odpowiedź:

27.02.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Anna Kulbida

25.02.2025

Bardzo profesjonalnie

Odpowiedź:

25.02.2025

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał

avatar

Iza Kozubal

17.02.2025

Czekam w kolejce od 20 min. Obsługuje tylko jedna osoba. Czuje się sfrustrowana ponieważ tracę swój czas. Uważam,że placówka powinna przyłożyć większą wagę do obsady na sali obsługi.

Odpowiedź:

Izo, przykro mi, że nie jesteś zadowolona z przebiegu ostatniej wizyty w naszej placówce bankowej. Proszę, opisz mi sytuację, jaka Cię spotkała - możesz wysłać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Informacje będą dla nas bardzo pomocne. Przepraszam jeśli zostałaś obsłużona w sposób mało profesjonalny. Dokładamy wszelkich starań, aby sytuacje tego typu nie miały miejsca. Michał

avatar

Iwona Rosiak

10.02.2025

Już po wejściu przywitała mnie miła pani i zapropowala kawę, bo byłam 10 min przed umówioną wizytą. Później kompetentna rozmowa z doradcą p. Jolantą Mielnik

Odpowiedź:

11.02.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się! Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Czym jest terminal płatniczy POS i jak działa?

Przyjmowanie płatności zbliżeniowych w firmach powoli jest standardem. W praktyce terminale POS dla przedsiębiorców to spore ułatwienie. Z takim sprzętem możesz swobodnie przyjmować płatności bezgotówkowe od klientów. A więc co to jest terminal płatniczy POS, jak działa i kiedy przedsiębiorca ma obowiązek zainstalować takie urządzenie? Dowiedz się więcej! Terminal płatniczy POS – co to? Nowoczesne […] Więcej
 

Zadowolenie w każdym kanale. Credit Agricole z najlepszą obsługą zdalną

Nasze kanały kontaktu traktujemy jak ekosystem, który współdziała omnikanałowo. Mamy świadomość, że wszystko co robimy musi spełniać oczekiwania w wielu kanałach jednocześnie, wszędzie tam gdzie są nasi klienci – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole. W tegorocznej edycji konkursu Instytucja Roku nasz bank został wyróżniony za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych. Przeczytaj, jak to […] Więcej

Ryzyko rynkowe w inwestycjach

Podejmując decyzje o zainwestowaniu naszych pieniędzy, zadajemy sobie pytanie: ile na tym zarobimy. Posługując się językiem finansów, zastanawiamy się, jaką stopę zwrotu możemy osiągnąć z inwestycji. Rzadziej próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: ile możemy stracić. W materiale wyjaśnimy, co to jest ryzyko rynkowe oraz jak wybierać inwestycje kierując się kryterium stosunku zysku do ryzyka. Rodzaje […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku