Placówka bankowa Staszica 6, Zgorzelec

Godziny pracy

Pn.: 09:30-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Niuniu Kowal

11.05.2025

Często jestem w banku od 9 lat i jest tam zawsze zła obsługa,jedna babeczka pracuje a dwie babeczki nie obsługują ,albo na faje latają albo tak robią żeby nie obsłużyć klienta lenie, NIE POLECAM, tak samo jak często niedziela i bankomat nie czynny boo cooo jak zawsze zepsuty, NIE POLECAM, zegnam

avatar

Henryk Szymkowski

23.04.2025

miło , fachowo i szybko

Odpowiedź:

24.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Tatiana

avatar

FARCIAKO

15.04.2025

Odpowiedź:

16.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

Яна Мирована

28.03.2025

Słaba obsługa w oddziale w Zgorzelcu. Gdy poprosiłem o aktywację aplikacji, otrzymałem instrukcje i zostałem skierowany na samodzielne rozwiązanie problemu.

avatar

Grzegorz

20.03.2025

Super sprawa,polecam każdemu.Najlepszy bank na świecie.

Odpowiedź:

Grzegorzu, dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Emilka Szlinger

07.02.2025

Odpowiedź:

10.02.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie 😊 Michał

avatar

Marcin

17.01.2025

Polecam dobra, fachowa i miła obsługa! Szkoda tylko że nie ma wplatomatu. Wpłatomat już jest !😉

Odpowiedź:

Marcinie, dziękuję za opinię. Przekazałem Twoją uwagę dot. wpłatomatu do odpowiedniej jednostki. Szymon

avatar

Kostiantyn Horodnytskyi

03.01.2025

Zła obsługa. Pani ze stanowiska #1 zaprosiła do siebie Pana który przeszedł i nie był umowiony. Ja jako pierwsza osoba w kolejce była ignorowana. W dniu dzisiejszym miałem namiary przeprowadzic swoje konto i konto żony z innego banku, ale ze względu na serwis który mi spotkał, zostane narazie w starym banku. Zwrocono uwagę personelu na to. Dla dyrekcji banku jest nad czym popracowac: biletomat,monitory z informacją o rezerwacji wizyt inną osobą,...że by client był zadowolony z obslugi.

Odpowiedź:

08.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. To technologia dostępna, skalowalna i coraz bardziej intuicyjna – którą […] Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Co to […] Więcej

Jakie aplikacje mogą ułatwić życie rodzicom?

Rodzicielstwo to nieustanna sztuka balansowania między obowiązkami, emocjami i… niedoborem czasu. Współcześni rodzice mają jednak coś, czego nie miały wcześniejsze pokolenia – dostęp do technologii, która może realnie odciążyć ich w codziennych wyzwaniach. Smartfony, choć bywają źródłem rozproszenia, mogą też stać się najlepszymi sprzymierzeńcami rodziców. Od planowania dnia, przez monitorowanie zdrowia dziecka, po dbanie o […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku