Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 09:30-17:00
Wt.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
80 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Często jestem w banku od 9 lat i jest tam zawsze zła obsługa,jedna babeczka pracuje a dwie babeczki nie obsługują ,albo na faje latają albo tak robią żeby nie obsłużyć klienta lenie, NIE POLECAM, tak samo jak często niedziela i bankomat nie czynny boo cooo jak zawsze zepsuty, NIE POLECAM, zegnam
miło , fachowo i szybko
Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Tatiana
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana
Słaba obsługa w oddziale w Zgorzelcu. Gdy poprosiłem o aktywację aplikacji, otrzymałem instrukcje i zostałem skierowany na samodzielne rozwiązanie problemu.
Super sprawa,polecam każdemu.Najlepszy bank na świecie.
Grzegorzu, dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie 😊 Michał
Polecam dobra, fachowa i miła obsługa! Szkoda tylko że nie ma wplatomatu. Wpłatomat już jest !😉
Marcinie, dziękuję za opinię. Przekazałem Twoją uwagę dot. wpłatomatu do odpowiedniej jednostki. Szymon
Zła obsługa. Pani ze stanowiska #1 zaprosiła do siebie Pana który przeszedł i nie był umowiony. Ja jako pierwsza osoba w kolejce była ignorowana. W dniu dzisiejszym miałem namiary przeprowadzic swoje konto i konto żony z innego banku, ale ze względu na serwis który mi spotkał, zostane narazie w starym banku. Zwrocono uwagę personelu na to. Dla dyrekcji banku jest nad czym popracowac: biletomat,monitory z informacją o rezerwacji wizyt inną osobą,...że by client był zadowolony z obslugi.
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika