Placówka bankowa Mickiewicza 29, Grudziądz

Godziny pracy

Pn.: 09:30-18:00

Wt.-Pt.: 09:30-16:30

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Patryk Olejnik

12.07.2021

Odpowiedź:

12.07.2021

Patryku, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

becia p

23.06.2021

Bank zmienił się na gorsze, obsługa po wcześniejszym umówieniu się przy okienku. Jestem przedsiębiorca ,pokazywałam dokumenty i dochody przy ludziach. Gdzie RODO? Mam konto osobiste i firmowe oraz dla nieletniego dziecka. Przenoszę wszystko do innego banku. Pani obsługuje z łaską, wizyta umówiola z łaską. Co to ma być? ŻENADA

Odpowiedź:

30.06.2021

Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obsługa banku powinna zaproponować wizytę w pokoju doradcy, gdzie obowiązują dogodne warunki do tego typu rozmów. Joanna

avatar

Husarz PL

31.05.2021

Odpowiedź:

31.05.2021

Dziękujemy za wysoką ocenę :) Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Miło nam, że tak wysoko cenisz sobie profesjonalizm naszych doradców. Zapraszamy do ponownego kontaktu w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam, Michał

avatar

Wacław Marosz

09.03.2021

Po godz 15 okienka kasowe nieczynne , a wpłatomat kradnie pieniądze , zero reakcji szefa placówki na zainstniała sytuacje , jedyna rada prosze dzwonic do operatora wpłatomatu ktory stoi w ich placówce , juz drugi dzien nie mam 15 000 zł ktore wplacilem do bankomatu i zero reakcji i banku i "operatora" chcesz stracic pieniadze wpłacaj po 15 w tym banku

Odpowiedź:

22.03.2021

Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Informuję, że awarie urządzeń czy brak zaksięgowania wpłaty na rachunku nie są częste jednak zdajemy sobie sprawę, że jeśli wystąpią to są one kłopotliwe . W takiej sytuacji sugeruję zgłosić reklamację w placówce lub do właściciela urządzenia (numer telefonu znajduje się na urządzeniu). Aby zapobiec sytuacjom blokowania pieniędzy przy wpłacie prosimy o zwracanie uwagi na prawidłowe deponowanie banknotów do wpłatomatu oraz jakość samych banknotów, które nie powinny być m.in. pozaginane, uszkodzone mechanicznie, poklejone taśmą. Michał

avatar

Daniel K

08.06.2020

Bank bez powodu zastrzegł mi dowód osobisty gdy nie byłem już ich klientem.Po rozwiązaniu problemu(winny bank) nie usłyszałem nawet przepraszam, a Pani z tego oddziału bezczelnie starała się odbić piłeczkę do centrali.Nie polecam,jedynie bankowość elektroniczna jest ok.

Odpowiedź:

15.06.2020

Daniel, bardzo przepraszam za tę sytuację. Czy składałeś może w tej sprawie reklamację i posiadasz jej numer? Możesz przysłać mi go w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku? Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Inflacja – na czym właściwie polega?

„Galopująca inflacja widoczna w sklepach. Duży skok cen”, „Co z tą inflacją?”, „Inflacja uderza z każdej strony” – krzyczą tytuły tekstów w gazetach i serwisach internetowych, a słowo „inflacja” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Co właściwie oznacza? Więcej

Druk 3D

Jedzenie, okulary wraz z soczewkami, protezy, a nawet ludzkie tkanki – każdą z tych rzeczy można dziś wydrukować w technologii 3D. Druk przestrzenny zrewolucjonizował wiele dziedzin życia. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia