Placówka bankowa Jagiellońska 4, Nowy Sącz

Godziny pracy

Pn.,Śr.: 09:30-17:00

Wt.,Czw.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Stanisława Hyclak

19.11.2025

Pań w czoraj bardz nie miły

Odpowiedź:

19.11.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

N Ch

13.10.2025

Pan Grzesiu mega spoko 👌 dla Niego 5/5 i polecam go w każdej jednej kwestii, ale cała reszta... Idziesz do banku załatwić jedną prostą sprawę... A Nim dojdziesz do konsensusu, to 10 minut słuchasz ofert... Którymi nie jesteś zainteresowany. A może kredyt... A może ubezpieczenie... A może taki wariant... Ja rozumiem, że pracownicy mają w obowiązku proponować klientowi różne oferty, ale są w tym tak nachalni, że Ty drukowanym literami mówisz, że nie chcesz, a jedna Pani, to odnoszę wrażenie już jest w trakcie drukowania umowy na tą ofertę, o której mi opowiada... Skoro nie chce, to nie chce i tyle w temacie. I z tego względu odniechciewa się tam przychodzić...

Odpowiedź:

13.11.2025

Dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że doceniasz naszego doradcę - Pana Grzegorza. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza obsługa spełniała potrzeby naszych klientów. Twoją uwagę przekazałam odpowiedniej jednostce. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy lub masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Ela Gurgul

20.07.2025

Najgorszy bank. Nie polecam!

Odpowiedź:

05.08.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

Kazimiera Górska

09.06.2025

Placówka mało przyjazna dla klienta. Jestem nie do końca zadowolona z obsługi. Nie polecam wszystkim.

Odpowiedź:

Kazimiero, dziękujemy za pozytywną opinię. Cieszę się, że nasi specjaliści spełnili Twoje oczekiwania. Zuzanna

Paweł Plata

07.04.2025

Odpowiedź:

08.04.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę 😊! Tatiana

Anna Potok

03.04.2025

Wszystko super doradca pani RITA Harnik jest bardzo kompetentna i miła .

Odpowiedź:

07.04.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Michał Kontrabas

02.04.2025

Miła obsługa, dobra lokalizacja, polecam założenie konta.

Odpowiedź:

Michał, dziękujemy za polecenie. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi i konta w swoim banku. Pozdrawiam, Michał

Agnieszka Kos

06.03.2025

Odpowiedź:

07.03.2025

Dziękujemy za wysoką ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku