Placówka bankowa Wolska 87, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Irmina Wyszyńska

03.11.2023

Odpowiedź:

07.11.2023

1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek, Irmino😊 Cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania w 💯%. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Игорь Змей

30.10.2023

Провёл 1,5 часа в отделение и 0 результата!Одно ожидание!

Odpowiedź:

03.11.2023

Нам очень жаль, если мы не оправдали Ваших ожиданий. Клаудия

avatar

Mahir Tanrikulu

22.09.2023

W ogóle tego nie polecam, anulowali moją zatwierdzoną pożyczkę z powodu własnego zwrócić uwagę na pracowników !!! masakrą

Odpowiedź:

22.09.2023

Mahir, przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie wyjaśnimy tę sprawę. Joanna

avatar

Oliwia Jurkiewicz

15.09.2023

Bardzo udana wizyta. Dziękuję

Odpowiedź:

18.09.2023

Oliwio, dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek😊 Cieszymy się, że Twoja wizyta w naszej placówce była udana⭐ Pamiętaj, że zawsz jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Robert Roberto

15.09.2023

Odpowiedź:

Robercie, przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Przykro mi, jeśli nie zostałeś obsłużony w sposób profesjonalny. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich naszych klientów. Zawsze staramy się wyjaśnić wszelkie sytuacje. Prośba o kontakt w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku i przekazanie szczegółowych informacji odnośnie sytuacji, która miała miejsce w naszej placówce. Z góry dziękuję, Michał

avatar

Kancelaria Primavera

14.09.2023

Muszę zmienić opinie Wolska 87 byłam w placówce u Panstwa było bardzo dużo ludzi i wypłat . Pani Anna Kwiatkowska krzyczała i podnosiła głos na pracownika ! mówiąc, że jak nie przekażę pieniędzy to będzie obsługiwać sama Klienta ! bo nie ma jak obsługiwać Klientów bo nie ma pieniędzy . Wysztko widziałam i słyszałam. Pani Anni brak taktu i kultury a wiadomo , że z domu to wynosi.

Odpowiedź:

Miło nam to słyszeć, cieszymy się, że nasz doradca pomógł Ci załatwić wszystko co było potrzebne. Dziękujemy Ci bardzo za wystawienie aż 5 gwiazdek! Klaudia

avatar

Kaeres

05.09.2023

Nawet najmilsza obsługa nie powetuje niekończącego się czasu oczekiwania

Odpowiedź:

06.09.2023

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Zachęcamy do korzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Joanna

avatar

Bankai

28.08.2023

Dziękuję pani doradczyni za wytłumaczenie wszystkiego co potrzebne

Odpowiedź:

28.08.2023

Dziękujemy za najwyższą ocenę oraz zaufanie😊! Cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami! Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia