Placówka bankowa Kochanowskiego 39, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Śr.: 11:00-18:00

Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Dawid Brilowski

26.04.2022

Odpowiedź:

28.04.2022

Dawidzie, miło nam, że doceniasz nasz profesjonalizm. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

avatar

надя щирба

26.04.2022

Відмінне обслуговування. Все на вищому рівні. Компетентні у всіх питаннях. Швидко вирішили всі мої проблеми. Дякую

Odpowiedź:

04.05.2022

Дякую за теплі слова. Джоанна

avatar

Piotr Jackowski

25.04.2022

Odpowiedź:

26.04.2022

Piotrze, dziękujemy za wysoką ocenę. Miło nam, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Polecamy się. Michał

avatar

MariaJolanta Molenda

25.04.2022

Moim Konsultantem jest Pan Tobiasz Profesjonalizm uprzejmość takt cierpliwość i życzliwość to zalety tego Pana z których korzystam przy każdej okazji kiedy jestem w banku. Osoba Pana Tobiasza to piękna Wizytowka i super reklama banku.

Odpowiedź:

28.04.2022

Mario, dziękujemy za poświęcony czas na napisanie opinii. Bardzo się cieszymy, że jesteś zadowolona z obsługi przez swojego doradcę. Pan Tobiasz na pewno z uśmiechem na twarzy przeczyta Twoje słowa. Krzysztof

avatar

Urban185

22.04.2022

Odpowiedź:

22.04.2022

Dziękujemy za wizytę i wysoką ocenę! Joanna

avatar

kasia wierzbowska

20.04.2022

Odpowiedź:

21.04.2022

Kasiu, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Paweł

20.04.2022

Przychodziłem kilka razy do tej placówki i za każdym razem obsługa jest na bardzo niskim poziomie. Dzisiejszy dzień przerósł moje najśmielsze oczekiwanie. Musiałem czekać godzinę, aby móc wpłacić gotówkę (zdaje sobie sprawę, że mogłem wpłacić w bankomacie, natomiast nie chodziło o małą gotówkę, a taka, która miała więcej niż 50 banknotów. W tym czasie zostały obsłużone 3 inne osoby, które przyszły po mnie, a załatwiały sprawy bezgotówkowo, bo osoba, która zajmowała się obsługa gotówkową zajęła się jedna osoba. Obsługa w tym banku to żart. Nie polecam tej placówki.

Odpowiedź:

21.04.2022

Pawle, bardzo przepraszamy za niedogodności. Osoby, które zostały obsłużone przed Tobą były zapewne umówione na wizytę. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Joanna

avatar

Оксана Іванюк

19.04.2022

Дякую гарно працівнику банку за допомогу у відкритті картки.🥰🥰🥰🥰🥰

Odpowiedź:

20.04.2022

Спасибі за ваш відгук. Джоанна

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia