Placówka bankowa Kochanowskiego 39, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Śr.: 11:00-18:00

Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Tadeusz Tomasik

21.05.2021

Dzisiaj próbowałem wraz ze swoją mamą założyć konto w tym oddziale. Na wstępie obsługujący pan potraktował nas ja zło konieczne. Łaskawie pozwolił nam czekać. Czekaliśmy ok. godziny. W tym czasie po placówce przechadzała się Pani prawdopodobnie od obsługi klienta VIP absolutnie nie zainteresowana oczekującymi klientami. Po godzinie zrezygnowaliśmy. Pierwszy raz spotkałem się w tych czas z takim podejściem do klienta zainteresowanego produktem banku. Tadeusz Tomasik

Odpowiedź:

26.05.2021

Tadeuszu, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie powinna mieć ona miejsca. Nie jest to działanie zgodne z naszymi standardami. Skontaktuj się z nami poprzez wiadomość prywatną na Facebooku banku w celu wyjaśnienia sprawy. Joanna

avatar

Patryk P

07.03.2021

Czyste, przyjemne miejsce, bardzo dobra obsługa, żadnych zbędnych pytań.

Odpowiedź:

09.03.2021

Patryku, dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony :) Szymon

avatar

kaka k

21.09.2020

Dziękuję za pomoc z kredytem 😊

Odpowiedź:

22.09.2020

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie komentarza. Cieszymy się, że nasza obsługa przypadła Ci do gustu. Zapraszamy do ponownego kontaktu w razie kolejnych potrzeb. Michał

avatar

Sylwester Kuśmider

14.09.2020

Odpowiedź:

14.09.2020

Sylwester, bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z wizyty w naszej placówce. Zapraszamy do ponownego kontaktu w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Anna Magdalena G

04.09.2020

DNO I STO METRÓW MUŁU, SZCZEGÓLNIE P.TOMASZ. NIEPRZYJEMNY W KONTAKCIE BRAK WOLI DO ZAŁATWIENIA SPRAWY - SPYCHOTECHNIKA. NIE POLECAM ANI BANKU ANI PLACÓWKI. JAK NAJDALEJ OD TEJ ORGANIZACJI. JEDNA GWIAZDKA TO DUŻO ZA DUŻO, ALE JEST KONIECZNA ABY UPUBLICZNIĆ OPINIE.

Odpowiedź:

07.09.2020

Anno, dziękuję za opinię. Czy mogę prosić o opisanie szczegółów wizyty? Szymon

avatar

Sylwester Bibrowski

17.03.2020

W lutym rozwiazalem z nimi umowę konta. Mialem u nich srodki 18,80 zl.Pracownik zapewniał mnie ze jak przyjadę w Marcu srodki wyplacą.Jestem dzisiaj i środków NIE MA piszly na coś tam i 9.90 na coś tam drugie 9,90.Taki Bank.

Odpowiedź:

17.03.2020

Sylwestrze, dziękuję za opinię. Przepraszam za niedogodności. Czy mógłbyś proszę opisać szczegóły sprawy w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku? Szymon

avatar

Michal z

10.03.2020

Mieliśmy problem z założeniem konta przez aplikację mobilną. Dużo by pisać ale nie otrzymaliśmy hasła tymczasowego do logowania. Przypomnienia hasła czy zmiana identyfikatora nie pomagała (dziś próbowaliśmy w innej placówce). Tutaj jedynie na co było stać pracowników to pomoc w założeniu konta przez aplikację.... Przykro mi ale w samej aplikacji jest problem i mimo poprawnego założenia konta drugi raz, w dalszym ciągu nie przychodził SMS.... Dopiero w innej placówce wykonano kilka telefonów i zaczęło działać tak jak powinno.

Odpowiedź:

11.03.2020

Michał, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że problemy zostały rozwiązane. Przepraszam za to, że początek naszej współpracy przebiegł w taki sposób. Michał

avatar

Małgorzata

07.02.2020

To, co mnie interesowało czyli oferta dostosowana do moich potrzeb, zarobków zostało mi dobrze przekazane. Bardzo miły Pan czyli Marcin W. Wszystko sprawnie, fachowo i w przyjaznej atmosferze. Pełen profesjonalizm poza tym wspomniany pracownik po prostu taki jest bo cała moja rodzina "siedzi" w tym banku i nie ja pierwsza korzystam z usług placówki na Kochanowskiego i doradztwa/pomocy tego pana. Dziękuję i pozdrawiam. W Waszym banku klient nie jest traktowany jak zło konieczne co dla mnie jest bezcenne. Da się odczuć, że kultura to nie tylko bakterie w jogurcie!

Odpowiedź:

19.11.2019

Małgorzato, bardzo dziękujemy za miłe słowa :) Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia