Placówka bankowa Długa 4, Kościerzyna

Godziny pracy

Pn.-Śr.,Pt.: 09:00-16:00

Czw.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

osmiorniczka 1

01.12.2025

Slaba obsługa klijenta. 100 pytan do wniosku a na koniec okazuje się że wniosek i tak źle wypelniniony przez kierownika banku slabo. Teraz dzwon se na infolinię i odkręcaj to albo znowu iść i czekac 30 min w kolejce

Magda Stolc

26.10.2025

Nie polecam !!! Bardzo nie miła obsługa

Odpowiedź:

07.11.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

Janusz Karcz

05.08.2025

W tej placówce obsługa mówi, że to jest placówka bezgotówkowa i nie wypłaca gotówki. Natomiast na stronie internetowej CA jest napisane, że ta placówka realizuje wypłaty i wpłaty gotówkowe. Infolinia potwierdza, że wpis na stronie CA jest aktualny. Skąd taka rozbieżność? Nie świadczy to dobrze o wiarygodności banku i jego pracowników. Wygląda na to, że bank odpowiada tylko na pozytywne opinie. Z krótkiego"śledztwa" wynika, że nie ma placówek bezgotówkowych. Wszystko wskazuje na to, że to "wyższe szefostwo" każe pracownikom okłamywać klientów, bo zależy im by ludzie korzystali z bankomatów. Wnioski każdy wyciąga sam. Odpowiadam Pani Monice, że to co Pani napisała jest nieprawdą. Napisałem taką opinię ponieważ powiedziano mi że nie dostanę gotówki, nie dostalem gotówki i nie zostałem obsłużony.

Odpowiedź:

Posiadamy dwa rodzaje placówek bankowych: bezgotówkowe i te, które obsługują gotówkę. Ta placówka przygotowuje się do przejścia na obsługę bezgotówkową, dlatego pracownicy przygotowują klientów na tę zmianę. Informacja na stronie internetowej oraz przez infolinię jest prawidłowa, ale nie chcemy zaskoczyć naszych klientów, dlatego już teraz ich na to przygotowujemy. Nie ma tu żadnego spisku „wyższego szefostwa”. Nie zdarzyło się, aby klient potrzebujący skorzystać z obsługi gotówkowej nie został obsłużony. Pozdrawiam, Monika

Małgorzata

09.05.2025

Nie polecam żerują na kliencie. Zablokowali środki na koncie od tak

Odpowiedź:

03.07.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

Dorota Dargacz

19.04.2025

Super obsługa . Profesjonalizm na najwyższym poziomie 🙂 Pani Daria i nie tylko bardzo rzeczowe i kompetentne . Wytłumaczą ,doradza ,przeanalizują z klientem każda opcje ,pomogą podjąć decyzję. Nic na siłę ,wybór pozostawiają klientowi 🙂 jestem zaskoczona mile taka profesjonalności a . Byłam klientka niejednego banku ,l też nie narzekam na opiekę doradców ,lecz tutaj to naprawdę poziom ponadprzeciętny . 🙂

Odpowiedź:

Doroto, cieszy nas, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

F Misk

21.03.2025

Miła i fachowa obsługa

Odpowiedź:

21.03.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Pozdrawiam, Michał

Kamila

24.02.2025

Bardzo miła obsługa,pani rzetelnie wytłumaczyła i odpowiedziała na nasze pytania

Odpowiedź:

25.02.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Michał

Daria Polowska

24.01.2025

Odpowiedź:

Dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek, Dario. Cieszymy się, że jesteś zadowolona ze wspólnego bankowania😊. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań. Zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku