Placówka bankowa Górnośląska 60-62, Kalisz

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 09:00-16:30

Wt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

M Z

15.09.2025

Obsługiwała mnie Pani Justyna, bardzo miła i profesjonalna obsługi.Jestem Bardzo zadowolona..Gratuluję takich pracowników.

Odpowiedź:

16.09.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszymy się, że miło spędziłaś z nami czas. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Ryszard Koluśniewski

28.08.2025

Odpowiedź:

28.08.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Tatiana

Павел Лузьков

26.08.2025

Nie polecam tego banku, jestem Białorusinem korzystałem z banku CA ponad 3 lata. (Mam kartę pobytu). Za każdym razem jak miałem problemy, nie mogłem ich ogarnąć przez doradców w aplikacji mobilnej, musiałem iść do banku osobiście.. Pierwszy raz zablokowali mnie moje konto, bo ja ściągnąłem z bankomatu 3000zł na opłaty wynajmu, musiałem iść do banku aby rozblokować moje konto, w banku kazali mnie że to jest automatycznie w razie jak by ktoś chciał ukraść pieniądze z mojego konta.. Drugi raz przez rok korzystania z konta bankowego, przyszło mnie sms że mam przyjść do banku aby zaktualizować swoje dane, tego smsa ja nie przeczytałem, i za tydzień znowu zablokowali mnie konta bo nie przyszedł na ‘’aktualizację moich danych xD (to jest jakiś żart, bo co miesiąc na koncie miał wpływ środków z pracy) I co jest najlepsze, to w banku kazali mnie czekać 2-3 dni aby mnie odblokowali moje konto, bo oni nie mogli sami tego zrobić, bo tym zajmują się pracownicy z ich głównego banku we Wrocławiu… A ja potrzebowałem w ten dzień MOJEJ WYPŁATY, i musiałem wziąć pożyczkę u znajomego aby przeżyć te 2-3 dni.. Trzeci raz, jak chciałem wziąć raty na 3 miesięcy w kwocie 1100 zł w media expert, i za każdym razem bank odmawiał (przy tym na moje konto ponad 3 lata co miesiąc przychodziła wypłata około 5000-6000zł.. xD) To była moja ostatnia kropla z tego najgorszego banku z którego korzystałem taki długi czas. Ja poszedłem do banku aby zrezygnować z umowy, pani z banku mnie zapytała jaka jest na to przyczyna. Kazał jej że nie dostałem raty w kwocie 1100zł na 3 miesięcy, a korzystałem z konta 3 lata, pani uśmiechnęła się i powiedziała że ona jest Polką, pracuje w tym banku i TEŻ nie może dostać raty w nim xD. Po rezygnacji założyłem konto w banku SanTander, zablokowali mnie konta bo nie prawidłowe wpisał pin w bankomacie, rozblokowałem konta w CZATE APLIKACJI PRZEZ DORADCĘ! Zajeło mnie to 5 minutek i nie musiałem iść do banku i czekać 2-3 dni, jak to było w Credit Agricole.. Przez pół roku wziął nowy telefon na raty w media expert bez żadnych problemów.. To nie jest reklama banku SanTander, to jest moje doświadczenie z bankiem Credit Agricole, i jak ktoś zapyta mnie czy warto otworzyć konta w tym banku, moja odpowiedź: NIE DAJ BOŻE, NIGDY. Myślę, że takie zachowanie może być spowodowane sytuacją polityczną na świecie, i jak jesteście cudzoziemcem BARDZO NIE POLECAM TEGO BANKU. p.s. Jak by miałem możliwość postawić 0 gwiazdek, to by postawiłem, 1 gwiazda to jest za dużo dla tego banku. Wszystkim życzę miłego dnia 😁

Odpowiedź:

06.10.2025

Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług. Jeśli możemy pomóc, zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

2020

19.08.2025

Od samego początku odkąd jestem w Banku Credit Agricole jestem mega zadowolona z tego wyboru. Obsługa bankowa, prowadzenie konta, możliwość bezpośredniego dodzwonienia się do mojego oddziału to ogromny plus i podziękowanie dla banku. Ale wyróżnia Was coś jeszcze - pracownicy, obsługa klienta. Od samego początku spotkałam się z kulturą, spokojem, ogromną cierpliwością i pomocą przy każdym "problemie" z jakim przyszłam. Pani Justyna Małecka z oddziału na ulicy Gornośląskiej to Anioł w ludzkiej postaci. Wczorajsza wizyta i Jej pomoc, uśmiech na twarzy i serdeczność oraz ogrom empatii bzdudziły we mnie podziw, szacunek i same pozytywne emocje skierowane pod jej adresem. Dyrekcjo, gratuluję Wam najlepszego wyboru jaki dokonaliście zatrudniając P. Justynę w swoim banku. Ja gratuluję Wam, Wy pogratulujcie Pani Justynie Małeckiej, że jest właściwą osobą na właściwym miejscu i nie z musu albo z kwestii dobrego charakteru dba o Wasze dobre imię i zadowolenie każdego klienta. Pozdrawiam. P.S. Polecałam, polecam i będę polecać Wasz bank bo na to zasługujecie.

Odpowiedź:

22.08.2025

Bardzo dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Justyny. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizyty w naszej placówce. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Dominik

03.08.2025

Jak zawsze miła i profesjonalna obsługa. Drugi

Odpowiedź:

04.08.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Pozdrawiam serdecznie, Michał

Aldona S.

25.06.2025

Profesjonalny i empatyczny personel. Jestem pod wrażeniem!

Odpowiedź:

25.06.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana

Monika Michalska

28.03.2025

Miła obsługa i ogólna atmosfera. W razie potrzeby zachowana dyskrecja - rozmowa w osobnym pokoju

Odpowiedź:

31.03.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Tomek Wawrzyniak

27.03.2025

Pani Agata Maćkowiak przemiła, profesjonalna, nigdy w życiu nie spotkałem w żadnym banku tak pomocnej osoby, która doradzi i wysłucha Klienta.

Odpowiedź:

Tomek, bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z pracy Pani Agaty oraz obsługi w naszym oddziale. Pani Agata na pewno ucieszy się czytając Twój komentarz. Pozdrawiam serdecznie, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku