Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Śr.-Pt.: 09:00-16:30
Wt.: 09:30-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
182 opinie
Opinie naszych klientów
Obsługiwała mnie Pani Justyna, bardzo miła i profesjonalna obsługi.Jestem Bardzo zadowolona..Gratuluję takich pracowników.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszymy się, że miło spędziłaś z nami czas. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Bardzo dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Tatiana
Nie polecam tego banku, jestem Białorusinem korzystałem z banku CA ponad 3 lata. (Mam kartę pobytu). Za każdym razem jak miałem problemy, nie mogłem ich ogarnąć przez doradców w aplikacji mobilnej, musiałem iść do banku osobiście.. Pierwszy raz zablokowali mnie moje konto, bo ja ściągnąłem z bankomatu 3000zł na opłaty wynajmu, musiałem iść do banku aby rozblokować moje konto, w banku kazali mnie że to jest automatycznie w razie jak by ktoś chciał ukraść pieniądze z mojego konta.. Drugi raz przez rok korzystania z konta bankowego, przyszło mnie sms że mam przyjść do banku aby zaktualizować swoje dane, tego smsa ja nie przeczytałem, i za tydzień znowu zablokowali mnie konta bo nie przyszedł na ‘’aktualizację moich danych xD (to jest jakiś żart, bo co miesiąc na koncie miał wpływ środków z pracy) I co jest najlepsze, to w banku kazali mnie czekać 2-3 dni aby mnie odblokowali moje konto, bo oni nie mogli sami tego zrobić, bo tym zajmują się pracownicy z ich głównego banku we Wrocławiu… A ja potrzebowałem w ten dzień MOJEJ WYPŁATY, i musiałem wziąć pożyczkę u znajomego aby przeżyć te 2-3 dni.. Trzeci raz, jak chciałem wziąć raty na 3 miesięcy w kwocie 1100 zł w media expert, i za każdym razem bank odmawiał (przy tym na moje konto ponad 3 lata co miesiąc przychodziła wypłata około 5000-6000zł.. xD) To była moja ostatnia kropla z tego najgorszego banku z którego korzystałem taki długi czas. Ja poszedłem do banku aby zrezygnować z umowy, pani z banku mnie zapytała jaka jest na to przyczyna. Kazał jej że nie dostałem raty w kwocie 1100zł na 3 miesięcy, a korzystałem z konta 3 lata, pani uśmiechnęła się i powiedziała że ona jest Polką, pracuje w tym banku i TEŻ nie może dostać raty w nim xD. Po rezygnacji założyłem konto w banku SanTander, zablokowali mnie konta bo nie prawidłowe wpisał pin w bankomacie, rozblokowałem konta w CZATE APLIKACJI PRZEZ DORADCĘ! Zajeło mnie to 5 minutek i nie musiałem iść do banku i czekać 2-3 dni, jak to było w Credit Agricole.. Przez pół roku wziął nowy telefon na raty w media expert bez żadnych problemów.. To nie jest reklama banku SanTander, to jest moje doświadczenie z bankiem Credit Agricole, i jak ktoś zapyta mnie czy warto otworzyć konta w tym banku, moja odpowiedź: NIE DAJ BOŻE, NIGDY. Myślę, że takie zachowanie może być spowodowane sytuacją polityczną na świecie, i jak jesteście cudzoziemcem BARDZO NIE POLECAM TEGO BANKU. p.s. Jak by miałem możliwość postawić 0 gwiazdek, to by postawiłem, 1 gwiazda to jest za dużo dla tego banku. Wszystkim życzę miłego dnia 😁
Przykro nam, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług. Jeśli możemy pomóc, zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Od samego początku odkąd jestem w Banku Credit Agricole jestem mega zadowolona z tego wyboru. Obsługa bankowa, prowadzenie konta, możliwość bezpośredniego dodzwonienia się do mojego oddziału to ogromny plus i podziękowanie dla banku. Ale wyróżnia Was coś jeszcze - pracownicy, obsługa klienta. Od samego początku spotkałam się z kulturą, spokojem, ogromną cierpliwością i pomocą przy każdym "problemie" z jakim przyszłam. Pani Justyna Małecka z oddziału na ulicy Gornośląskiej to Anioł w ludzkiej postaci. Wczorajsza wizyta i Jej pomoc, uśmiech na twarzy i serdeczność oraz ogrom empatii bzdudziły we mnie podziw, szacunek i same pozytywne emocje skierowane pod jej adresem. Dyrekcjo, gratuluję Wam najlepszego wyboru jaki dokonaliście zatrudniając P. Justynę w swoim banku. Ja gratuluję Wam, Wy pogratulujcie Pani Justynie Małeckiej, że jest właściwą osobą na właściwym miejscu i nie z musu albo z kwestii dobrego charakteru dba o Wasze dobre imię i zadowolenie każdego klienta. Pozdrawiam. P.S. Polecałam, polecam i będę polecać Wasz bank bo na to zasługujecie.
Bardzo dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Justyny. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizyty w naszej placówce. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Jak zawsze miła i profesjonalna obsługa. Drugi
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Pozdrawiam serdecznie, Michał
Profesjonalny i empatyczny personel. Jestem pod wrażeniem!
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana
Miła obsługa i ogólna atmosfera. W razie potrzeby zachowana dyskrecja - rozmowa w osobnym pokoju
Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
Pani Agata Maćkowiak przemiła, profesjonalna, nigdy w życiu nie spotkałem w żadnym banku tak pomocnej osoby, która doradzi i wysłucha Klienta.
Tomek, bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z pracy Pani Agaty oraz obsługi w naszym oddziale. Pani Agata na pewno ucieszy się czytając Twój komentarz. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.