Placówka bankowa Dąbrówki 21, Gniezno

Godziny pracy

Pn.: 08:00-18:00

Wt.-Pt.: 09:30-16:30

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Edyta Olejniczak

27.07.2021

Przyjazna, profesjonalna i zawsze uśmiechnięta. Dużo ofert dla nowych i obecnych klientów, świetna oferta i promocja dla osób małoletnich. Polecam

avatar

Dariusz Kujawski

08.07.2021

Najlepszy bank w Gnieźnie. Pełne zaangażowanie pracowników oddziału w sprawy klienta. Najkorzystniejsza oferta hipoteczna spośród wszystkich "Gnieźnieńskich" banków. Szczególne podziękowania i pochwały dla Pani Dyrektor Elżbiety Olejnik. Bardzo indywidualne podejście do klienta. Placówka przyjazna klientom gorąco polecam :)

Odpowiedź:

12.07.2021

Dariuszu, dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że tak pozytywnie oceniasz nasze usługi oraz oferowane przez nas produkty bankowe. Pani Elżbieta na pewno z uśmiechem na twarzy przeczyta Twoje słowa. Joanna

avatar

Katarzyna Dobińska

29.06.2021

Polecam. Przemiła obsługa, zawsze uśmiechnięci. Placówka na ul. Dąbrówki 100 razy bardziej komfortowa niż poprzednia na ul. Mieszka. Jak mam jakąś sprawę to zawsze umawiam się na indywidualną godzinę. Nie ważne czy jest kolejka klient jest obsługiwany bardzo starannie. Pozdrawiam Panią Lidie 🙂🙂

Odpowiedź:

29.06.2021

Katarzyno, bardzo nas cieszy, że możemy spełniać Twoje oczekiwania. Pani Lidii z pewnością miło będzie poznać Twoją opinię. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

avatar

Marzena Kruzel

24.06.2021

Jestem długoletnią Klientka Banku,jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale na Dabrowki, czuje sie zawsze zaopiekowana,nawet jak sa kolejki, pracownici interesują się kolejka, pomagają i kierują klientami Moge liczyc na wsparcie i uśmiech Elegancka Pb po remoncie Pozdrawiam

Odpowiedź:

25.06.2021

Marzeno, dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że jesteś z nami od kilku lat. Bardzo nam miło, że doceniasz pracę doradców placówki. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Mariusz Rybak

18.06.2021

Pani Joanna, z którą kontaktuje się w sprawach bankowych jest jak mój indywidualny doradca. W każdej chwili mogę zadzwonić, umówić się na wizytę lub ( jeśli to możliwe) załatwić sprawę zdalnie. Taka obsługa klienta powoduje, że człowiek czuje się wyjątkowo a nie jak klient, którego trzeba odbebnic przed pójściem do domu. Wszystko to powoduje, że mam większe zaufanie do banku i szczerze mówiąc chętniej go odwiedzam. Nawet w czasach COVID czuje się bezpiecznie, ponieważ umowienie się w Banku na dana godzinę powoduje, że mam ograniczony kontakt z innymi klientami. Oby tak dalej. Popracujcie nad weryfikacją profilu zaufanego, bardzo to ważne w tych czasach.

Odpowiedź:

18.06.2021

Mariuszu, dziękujemy za opinię. Jest nam niezmiernie miło czytać Twój komentarz. Cieszymy się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Pani Joanna z pewnością poczuje się doceniona. Dziękujemy za zaufanie jakim nas darzysz i w każdej chwili zapraszamy do kontaktu. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Inflacja – na czym właściwie polega?

„Galopująca inflacja widoczna w sklepach. Duży skok cen”, „Co z tą inflacją?”, „Inflacja uderza z każdej strony” – krzyczą tytuły tekstów w gazetach i serwisach internetowych, a słowo „inflacja” jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Co właściwie oznacza? Więcej

Druk 3D

Jedzenie, okulary wraz z soczewkami, protezy, a nawet ludzkie tkanki – każdą z tych rzeczy można dziś wydrukować w technologii 3D. Druk przestrzenny zrewolucjonizował wiele dziedzin życia. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia