Placówka partnerska Rynek 7, Kostrzyn

Godziny pracy

Pn.: 10:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Korzystne rozwiązania teraz na wyciągnięcie ręki

Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.

Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.

Opinie naszych klientów

avatar

Aneta Płuciennik

22.05.2025

Credit Agricole to bank, który naprawdę dba o swoich klientów. Zarówno kontakt w oddziale, jak i przez infolinię czy aplikację mobilną zawsze przebiega bezproblemowo. Pracownicy są kompetentni i chętni do pomocy, a wszystkie sprawy załatwiane są szybko i sprawnie. Cenię sobie przejrzystość ofert i elastyczne podejście do moich potrzeb. Zdecydowanie polecam ten bank każdemu, kto szuka solidnego partnera finansowego.

Odpowiedź:

23.05.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i tak wysoką ocenę 😊. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Doceniamy Twoje polecenie! Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Oliwia

22.05.2025

Korzystam z usług Credit Agricole od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona. Obsługa klienta zawsze stoi na wysokim poziomie – miła, profesjonalna i pomocna. Duży plus za czytelne warunki oferty i brak ukrytych kosztów. Aplikacja mobilna działa sprawnie, a przelewy są realizowane błyskawicznie. Polecam każdemu, kto szuka solidnego i godnego zaufania banku.

Odpowiedź:

23.05.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i tak wysoką ocenę 😊! Cieszy nas, że jesteś tak długo z nami. Doceniamy Twoje polecenie! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Anita “AnDZIK”

22.05.2025

Chciałabym wyrazić swoją wdzięczność dla zespołu Credit Agricole za wzorową obsługę i indywidualne podejście do klienta. Każda wizyta w oddziale to miłe doświadczenie – zawsze spotykam się z życzliwością i profesjonalizmem. Szczególnie doceniam jasne tłumaczenie ofert i pomoc w wyborze najlepszych rozwiązań. Dziękuję za zaangażowanie i przyjazną atmosferę – dzięki Wam czuję, że jestem w dobrych rękach!

Odpowiedź:

23.05.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu 😊. Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z naszej obsługi. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Patalasik

22.05.2025

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w Credit Agricole. Pracownicy banku są zawsze pomocni, uprzejmi i kompetentni. Szczególnie cenię sobie sprawną obsługę w oddziale oraz możliwość szybkiego załatwienia spraw. Proces założenia konta i późniejsze formalności przebiegły bezproblemowo. To bank, któremu można zaufać. Serdecznie polecam Credit Agricole każdemu, kto szuka profesjonalnej i przyjaznej obsługi.

Odpowiedź:

23.05.2025

Bardzo dziękujemy za zaufanie i tak wysoką ocenę 😊! Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Doceniamy Twoje polecenie! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Pawel Czubak

21.05.2025

Otrzymałem telefon z banku od doradcy, który zaprosił mnie na rozmowę w placówce, obiecując 500 zł rabatu na kredyt, który zaciągnąłem. Dopytałem, czy są jakieś haczyki, ale zostałem zapewniony, że wystarczy przyjść na 20-minutową rozmowę. Na miejscu okazało się jednak, że aby otrzymać rabat, muszę założyć konto. Problem w tym, że przez internet można samemu założyć konto i skorzystać z promocji dającej aż 1000 zł. Gdyby doradca od razu powiedział, że warunkiem jest założenie konta, to nie traciłbym czasu i pieniędzy na dojazd, bo oczywiście nie byłbym zainteresowany – zwłaszcza że samodzielnie mógłbym zyskać dwa razy więcej. Nie polecam.

avatar

Zuzanna Jankowska

14.05.2025

Bardzo miła i kompetentna obsługa. Panie pracujące w punkcie bardzo szybko załatwiły sprawę z którą się zwróciłam.

Odpowiedź:

14.05.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Tatiana

avatar

Beata Perka

12.05.2025

Odwiedzając placówkę w Kostrzynie jestem bardzo zadowolona z obsługi i traktowanie klienta w sposób bardzo profesjonalny jestem bardzo zadowolona i polecam ten bank

Odpowiedź:

12.05.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z naszej obsługi. Doceniamy Twoje polecenie! W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Arleta Jankowska

24.04.2025

Odwiedziłam placówke w Kostrzynie WLKP przy rynku z myslą o przejsciu do banku. Doradca, Pani Hanna obsługujaca bardzo skrupulatnie przedstawila mi ofertę. W miłej atmosferze założylam konto i przeniosłam kredyt . Jestem bardzo zadowolona z obsługi i dogodnej dla mnie oferty. Wrażnia wizualne też sa pozytywne . Placówka przestronna i dostosowana rownież do osób z niepełnosprawnością .Dodtkowo łatwo jest zaparkować w pobliżu. Jest również w pobliżu bankomat.

Odpowiedź:

25.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło słyszeć, że jesteś zadowolona z naszej obsługi. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku