Błyskawiczna pomoc fachowców w razie awarii - Pomoc Techniczna

Błyskawiczna pomoc fachowców w razie awarii

Dzięki indywidualnemu pakietowi Pomoc Techniczna, zyskujesz nawet w ciągu 2 godzin dostęp do pomocy najważniejszych fachowców: elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych, a także serwisanta urządzeń AGD i RTV oraz specjalisty ds. sprzętu komputerowego.

Usługi wykonywane bezpłatnie - Pomoc Techniczna

Usługi wykonywane bezpłatnie

Koszty usług fachowców, którzy przyjeżdżają do Ciebie, pokrywa Ubezpieczyciel. Ty pokrywasz jedynie koszty potrzebnych części lub akcesoriów.

Pełne wsparcie za jedyne 7 groszy dziennie - Pomoc Techniczna

Pełne wsparcie za jedyne 7 groszy dziennie

Pomoc Techniczna jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt pakietu jeśli posiadasz konto osobiste w Banku Credit Agricole wynosi maksymalnie 1,99 zł, a w przypadku konta PROSTOoszczędzajacego PREMIUM - możesz otrzymać go za darmo.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 . Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szeroka ochrona przy minimum formalności

Zakupu ubezpieczenia bez zbędnych formalności dokonasz w dowolnej placówce Banku .

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc Techniczna.
Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość zniżek dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Tabeli Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Jak zgłosić roszczenie?

W przypadku zdarzenia objętego ochroną Ubezpieczyciela: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

  1. Wystarczy jeden telefon do Ubezpieczyciela pod nr telefonu 801 300 515 * lub +48 71 77 32 333 * . Ubezpieczyciel udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    • imię, nazwisko, numer PESEL,
    • adres miejsca ubezpieczenia,
    • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    • inne informacje konieczne pracownikowi Ubezpieczyciela do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

Uwaga! W przypadku zdarzenia objętego ochroną Ubezpieczyciela: TU Europa S.A.

  1. Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego +48 22 205 50 48 . Centrum udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi Centrum Alarmowemu udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    1. imię, nazwisko, numer PESEL,
    2. adres miejsca ubezpieczenia,
    3. numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    4. krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    5. inne informacje konieczne pracownikowi Centrum Alarmowego do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

* koszt połączenia wg stawki operatora

Zakup ubezpieczenia

Aby skorzystać z ubezpieczenia wystarczy udać się do placówki Credit Agricole i dokonać zakupu ubezpieczenia.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod podanymi niżej numerami telefonów:
801 33 00 00 * lub +48 71 354 90 09 *

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

* koszt połączenia wg stawki operatora

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu