Naprawa pojazdu w razie awarii - Pomoc Samochodowa

Naprawa pojazdu w razie awarii

Dzięki indywidualnemu pakietowi Pomoc Samochodowa, nie musisz się martwić przebitą oponą czy rozładowanym akumulatorem. Pomoc uzyskasz na miejscu zdarzenia, a jeśli to nie będzie możliwe Twoje auto zostanie odholowane do warsztatu.

Pomoc podczas podróży - Pomoc Samochodowa

Pomoc podczas podróży

Jeśli Twoje auto zostało unieruchomione na skutek awarii, wypadku, wyładowania akumulatora, a chciałbyś kontynuować podróż to możesz liczyć na samochód zastępczy lub zakwaterowanie w hotelu jeśli Twojego auta nie będzie można naprawić na miejscu.

Pełne wsparcie za jedyne 11 groszy dziennie - Pomoc Samochodowa

Pełne wsparcie za jedyne 11 groszy dziennie

Pomoc Samochodowa jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt pakietu jeśli posiadasz konto osobiste w Banku Credit Agricole wynosi 2,99 zł w przypadku posiadania 1 Konta lub konta PROSTOoszczędzajacego PREMIUM .

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 . Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szeroka ochrona przy minimum formalności

Zakupu ubezpieczenia bez zbędnych formalności dokonasz w dowolnej placówce Banku .

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc Samochodowa.
Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość zniżek dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Tabeli Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Jak zgłosić roszczenie?

W przypadku zdarzenia objętego ochroną:

  1. Wystarczy jeden telefon do Ubezpieczyciela pod nr telefonu 801 300 515 * lub +48 71 77 32 333 * . Ubezpieczyciel udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    • imię, nazwisko, numer PESEL,
    • adres miejsca ubezpieczenia,
    • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    • inne informacje konieczne pracownikowi Ubezpieczyciela do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

Zakup ubezpieczenia

Aby skorzystać z ubezpieczenia wystarczy udać się do placówki Credit Agricole i dokonać zakupu ubezpieczenia.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod podanymi niżej numerami telefonów:
801 33 00 00 * lub +48 71 354 90 09 *

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

* koszt połączenia wg stawki operatora

Do konta polecamy

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.