Pomoc medyczna w nagłych przypadkach - Pomoc Medyczna

Pomoc medyczna w nagłych przypadkach

Pakiet Pomoc Medyczna sprawia, że możesz być spokojny o zdrowie Twoje i Twojej rodziny. W razie nagłej choroby lub wypadku Ubezpieczyciel zamówi dla Ciebie wizytę lekarską, zorganizuje transport do i ze szpitala, dostawę leków, a nawet zadba o opiekę dla Twoich dzieci.

Pomoc medyczna dla Twojego dziecka - Pomoc Medyczna

Pomoc medyczna dla Twojego dziecka

Szczególną opieką zostanie objęte Twoje dziecko. Dzięki usługom Junior Assistance w razie nieszczęśliwego wypadku w domu lub w szkole, Ubezpieczyciel zapewnia mu konsultację lekarską, transport do szpitala oraz organizuje dla Ciebie opiekę nad dziećmi. Usługi Junior Assistance obejmują także korepetycje, dzięki którym Twoje dziecko nadrobi zaległości szkolne związane z chorobą.

Opieka w czasie rekonwalescencji po wypadku i chorobie - Pomoc Medyczna

Opieka w czasie rekonwalescencji po wypadku i chorobie

Pakiet Pomoc Medyczna obejmuje wsparcie potrzebne w czasie rekonwalescencji. Ubezpieczyciel organizuje dla Ciebie wizyty u specjalistów, a także pomoc psychologiczną i rehabilitację. Dzięki temu o wiele szybciej wrócisz do pełnego zdrowia.

Bezpłatne infolinie medyczne - Pomoc Medyczna

Bezpłatne infolinie medyczne

Ubezpieczając się w ramach indywidualnego pakietu Pomoc Medyczna zyskujesz dostęp do bezpłatnych infolinii z poradami medycznymi dla kobiet lub mężczyzn, a także serwisu Tele-Maluch dla rodziców.

Pełne wsparcie za jedyne 7 groszy dziennie

Pomoc Medyczna jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt pakietu jeśli posiadasz konto osobiste w Banku Credit Agricole wynosi maksymalnie 1,99 zł, a w przypadku konta PROSTOoszczędzajacego PREMIUM - możesz otrzymać go za darmo.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 . Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szeroka ochrona przy minimum formalności

Zakupu ubezpieczenia bez zbędnych formalności dokonasz w dowolnej placówce Banku .

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc Medyczna. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość zniżek dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Tabeli Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Dokumenty obowiązujące

Jak zgłosić roszczenie?

W przypadku zdarzenia objętego ochroną Ubezpieczyciela: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

  1. Wystarczy jeden telefon do Ubezpieczyciela pod nr telefonu 801 300 515 * lub +48 71 77 32 333 * . Ubezpieczyciel udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    • imię, nazwisko, numer PESEL,
    • adres miejsca ubezpieczenia,
    • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    • inne informacje konieczne pracownikowi Ubezpieczyciela do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

Uwaga! W przypadku zdarzenia objętego ochroną Ubezpieczyciela: TU Europa S.A.

  1. Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego +48 22 205 50 48 . Centrum udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi Centrum Alarmowemu udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    1. imię, nazwisko, numer PESEL,
    2. adres miejsca ubezpieczenia,
    3. numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    4. krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    5. inne informacje konieczne pracownikowi Centrum Alarmowego do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

* koszt połączenia wg stawki operatora

Zakup ubezpieczenia

Aby skorzystać z ubezpieczenia wystarczy udać się do placówki Credit Agricole i dokonać zakupu ubezpieczenia.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod podanymi niżej numerami telefonów:
801 33 00 00 * lub +48 71 354 90 09 *

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

* koszt połączenia wg stawki operatora

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu