PROSTOoszczędzające PLUS

Dlaczego warto?

0 zł za prowadzenie konta!

Pozbądź się kosztów prowadzenie konta. Wystarczy, że zapewnisz comiesięczne wpływy na rachunek w wysokości 1500zł. Jeśli masz mniej niż 30 lat, wystarczy 1000 zł aby utrzymanie konta były dla Ciebie darmowe.

Nawet 200 zł premii za przeniesienie konta!

W promocji do 31.12.17 r. otwórz wybrane przez siebie konto z kartą - my przeniesiemy Twoje dotychczasowe konto do naszego banku, a Ty otrzymasz nawet do 200 zł premii!
Więcej o promocji

Oszczędzanie z CA saver

Oszczędzanie nigdy nie było tak proste! wydatki za które zapłacisz kartą płatniczą, zaokrąglimy w górę. Środki z każdego zaokrąglenia zasilą Twój rachunek oszczędnosciowy!
Więcej

0 zł za wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce

NIezależnie od tego, gdzie jesteś, wypłaty gotówki z bankomatów kartą MasterCard Debit Standard w całym kraju są dla Ciebie bezpłatne.

Dodatkowe produkty

Rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb:

Rachunek oszczędzam

wypłacaj oszczędności bez szkody dla odsetek

Indywidualna Linia Kredytowa

nawet do 25 000 zł limitu kredytowego

Multipakiet Maxi

5 pakietów ubezpieczeń wspierających Ciebie i Twoją rodzinę

Dedykowana karta płatnicza MasterCard Debit Standard

0 zł

Wypłaty gotówki z bankomatów kartą MasterCard Debit Standard w placówkach Banku, bankomatach sieci BZ WBK24 i Euronet

0 zł

Za korzystanie z karty przy zapewnieniu minimalnego wpływ

Cash back

Gotówkę możesz wypłacać także z punktów w sklepach oznaczonych logo MasterCard

Jak założyć konto?

Wygodnie złóż wniosek online - umowę podpiszesz bez wychodzenia z domu!

proste
kroki

1

Wypełnij wniosek online

2

Odbierz telefon od konsultanta CA24

3

Kartę otrzymasz pocztą. Aktywuj ją i zacznij korzystać!

Odwiedź placówkę
Znajdź placówkę

Umów się z doradcą
Zarezerwuj wizytę

Zadzwoń do nas 801 33 00 00 Koszt według stawek operatora
+48 71 35 49 009 (z zagranicy i komórek)

Wyślij SMS na numer 71127 o treści KONTO, oddzwonimy.

Koszt SMS-a to 1,23zł z VAT

Klub rabatowy logo

Rabaty i oferty specjalne

Sprawdź zniżki w największym Klubie Rabatowym w Polsce. Płacąc kartami Banku Credit Agricole zyskujesz dostęp do rabatów w ponad 10 000 miejsc - dużych sieciach oraz lokalnych sklepach czy restauracjach.
(Źródło: Dane własne Banku Credit Agricole wg stanu na dzień 13.07.2016 r.)

Sprawdź, ile możesz zaoszczędzić:

Zniżki łatwo odnajdziesz także dzięki aplikacji CA24 Mobile

Wszystko o koncie

Informacje o produkcie zebrane w jednym miejscu:

Zobacz ile to kosztuje

TOIP


Przydatne dokumenty

Pytania i odpowiedzi

W jakich godzinach odbywają się księgowania sesji przychodzących i wychodzących?

Zobacz odpowiedź

Co zrobić, aby dokonać przelewu z zagranicy na konto w banku Credit Agricole?

Zobacz odpowiedź

Dostałem nową kartę do konta. Jak mogę ją uruchomić?

Zobacz odpowiedź

Więcej pytań i odpowiedzi >>

Księgowanie sesji przychodzących w Banku Credit Agricole odbywa się w dni robocze w godzinach: 12.00, 16.00, 18.00.

Dyspozycje polecenia przelewu są realizowane:

  1. jeżeli zostały złożone do godziny 14.30 w dniu roboczym - tego samego dnia,
  2. jeżeli zostały złożone po godzinie 14.30 w dniu roboczym - najpóźniej następnego dnia roboczego,
  3. jeżeli zostały złożone w dniu wolnym od pracy - w najbliższym dniu roboczym.

Aby wykonać przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole, Zleceniodawca przelewu zobowiązany jest podać:

  1. imię i nazwisko odbiorcy przelewu (Posiadacza rachunku),
  2. pełny 26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu (IBAN), przed którym należy dodatkowo wpisać "PL": PL (26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu),
  3. tytuł płatności - należy dokładnie podać za co dokonywany jest przelew,
  4. nazwę i adres banku odbiorcy przelewu:
    Credit Agricole Bank Polska SA
    pl. Orląt Lwowskich 1
    53-605 Wrocław, Polska
  5. kod SWIFT (tzw. BIC) Banku Credit Agricole: AGRIPLPR

Bank Credit Agricole uznaje konta swoich klientów przychodzącymi przelewami w EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, RUB, JPY i PLN, przy czym uznanie konta następuje zawsze w walucie PLN. Jeśli przelew zostanie wysłany w innej walucie niż wymieniona powyżej nie dotrze do Banku Credit Agricole, lecz zostanie zwrócony do banku nadawcy przelewu.

Nowe karty płatnicze do konta przekazywane Klientom drogą pocztową przed pierwszym użyciem wymagają uruchomienia.

Uruchomienie nowej karty jest możliwe:

Po uruchomieniu karty należy ją aktywować poprzez dokonanie transakcji stykowejza pomocą karty z użyciem PINu (do momentu wykonania takiej transakcji nie jest możliwe wykonywanie płatności zbliżeniowych). Karty wznowione wymagają tylko aktywacji.

Otwórz konto już teraz

Stopka redakcyjna

© 2017 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się