Aktualne oferty pracy

Dołącz do zespołu Usług Generalnych

Praca w obszarze Usług Generalnych

to ciągłe wyzwania w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.

Zakresem swoich działań obejmuje szereg inicjatyw mających na celu pełną obsługę banku w zakresie zakupów centralnych, zarządzania nieruchomościami i bieżącego wsparcia biznesu.
Celem działania jednostki jest optymalizacja bazy kosztowej i procesów banku, zabezpieczenie ciągłości biznesowej w zakresie najmu powierzchni oraz procesów administracyjnych, budowanie i utrzymanie powierzchni użytkowanych przez bank oraz wsparcie w zakresie tłumaczeń.

Spotkania biznesowe
Komunikacja
Obsługa Centrali
67 793 m 2 - łączna powierzchnia placówek bankowych oraz powierzchni biurowych, którą zarządza DZNiA.
4921 - taka liczbę awarii technicznych przyjął i rozwiązał Serwis Techniczny w 2014 roku.
500 mln PLN - łączna kwota jaką Grupa Credit Agricole w Polsce wydaje na zakup towarów i usług, w ramach realizowanych przetargów.
Tłumaczenia

Zapewniamy sprawną komunikację pomiędzy polskimi i zagranicznymi pracownikami i partnerami spółki Credit Agricole Bank Polska S.A.

Jak pracujemy?
  • realizujemy zlecenia w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla pracowników Banku na wszystkich szczeblach organizacyjnych
  • samodzielnie zapewniamy tłumaczenia w następujących kombinacjach językowych:
    j. polski < -- > j. angielski oraz j. polski < -- > j. francuski
  • koordynujemy współpracę z zewnętrznymi biurami tłumaczeń
Przykładowe stanowiska:
  • Manager Zespołu Tłumaczy
  • Tłumacz Języka Angielskiego
Asystentki i koordynatorzy

Koordynujemy współpracę między Prezesem a obszarem jemu podlegającym.

Jak pracujemy?
  • koordynujemy przepływ informacji na płaszczyźnie krajowej i zagranicznej
  • koordynujemy współpracę między Prezesem a obszarem podlegającym mu
  • realizujemy zlecenia w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby Grupy
  • współpracujemy przy organizacji wizyt delegacji zagranicznych
  • przygotowujemy raporty i prezentacje
Przykładowe stanowiska:
  • Asystent/Asystentka Zarządu
  • Koordynator Pionu
Optymalizacja procesów

Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie usług o najwyższej jakości przy zachowaniu wymaganego poziomu efektywności kosztowej i procesowej.

Jak pracujemy?
  • wspieramy biznes dostarczając usługi najwyższej jakości min: usługi sprzątania, usługi kurierskie, obieg dokumentów czy zarządzanie dostawami energii elektrycznej i inne
  • z poziomu Centrali Banku nadzorujemy większość procesów administracyjnych
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Wsparcia Biznesu
Zarządzanie powierzchniami

Tworzymy zespół osób o różnych kompetencjach, zajmujący się realizacją projektów organizacji powierzchni biurowej.

Jak pracujemy?
  • przygotowujemy projekty wnętrz, zajmujemy się doborem rodzaju wyposażenia meblowego, wykładzin czy koloru ścian
  • współpracujemy z architektami z Działu Zarządzania Inwestycjami
  • pomagamy przy relokacjach i przeprowadzkach, biorąc pod uwagę możliwości budżetowe i dobre samopoczucie użytkowników
Przykładowe stanowiska:
  • Manager ds. Wsparcia Biznesu
Logistyka podróży służbowych

Zapewniamy sprawną obsługę podróży służbowych dla wszystkich pracowników naszego banku, na każdym etapie podróży biznesowej.

Jak pracujemy?
  • dostarczamy niezbędne i innowacyjne narzędzia pozwalające samodzielnie planować podróż służbową
  • świadczymy wsparcie przy rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych oraz miejsc noclegowych w Polsce i na świecie
  • świadczymy pomoc w sytuacjach awaryjnych (zmiany rezerwacji hotelowych czy lotniczych)
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Wsparcia Biznesu
Zakupy

Zadaniem jednostki zakupowej jest centralizacja strumienia zakupów i wydatków. W sposób metodyczny i wyspecjalizowany zarządzamy tym obszarem działalności, przy zastosowaniu sprawdzonych praktyk i narzędzi stosowanych w branży zakupowej.

Jak pracujemy?
  • koordynowanie procesów związanych z zarządzaniem zakupami i wydatkami
  • kompleksowe przeprowadzanie procesów przetargowych
  • generowanie oszczędności w kosztach operacyjnych
  • zarządzanie dostawcami
Przykładowe stanowiska:
  • Kupiec
Serwis techniczny

Bank Credit Agricole ma na terenie Polski 423 placówki bankowe. Nasz zespół zapewnia sprawną i szybką obsługę techniczną dla każdej placówki oraz obiektów biurowych Centrali.

Jak pracujemy?
  • świadczymy pomoc przy awariach budowlano-instalacyjnych
  • średnio dziennie przyjmujemy ok. 25 zgłoszeń usterek z całego kraju
  • zapewniamy sprawną i profesjonalną obsługę wszystkich zgłoszeń
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Inwestycji
Budowa i modernizacja placówek bankowych

Zespół profesjonalnych architektów i inspektorów nadzoru, posiadających niezbędne doświadczenie zawodowe, sprawnie i kompleksowo organizuje i nadzoruje realizację zadań inwestycyjnych i prac remontowych.

Jak pracujemy?
  • przygotowujemy aranżacje i projekty placówek bankowych oraz biur Centrali
  • zlecamy wykonanie prac budowlanych, zamawiamy elementy wyposażenia
  • analizujemy i optymalizujemy koszty budowy placówek
  • koordynujemy procesy budowy
Przykładowe stanowiska:
  • Architekt
  • Specjalista ds. Inwestycji
Zarządzanie Nieruchomościami

Dział Zarządzania Nieruchomościami dostarcza optymalne pod względem biznesowym jak i technicznym lokale usługowe na potrzeby nowo otwieranych placówek bankowych.

Jak pracujemy?
  • wyszukujemy optymalne lokalizacje pod placówki bankowe
  • negocjujemy umowy najmu
  • sprawdzamy i nadzorujemy stan formalno-prawny najmowanych nieruchomości
  • utrzymujemy dobre relacje z właścicielami najmowanych lokali
Przykładowe stanowiska:
  • Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Poznaj nasze Inicjatywy i projekty

Customer Service Excelence

Customer Service Excellence - CSE to program, polegający na profesjonalnych działaniach oraz inicjatywach dotyczących obsługi klienta wewnętrznego w banku Credit Agricole.
Departament Usług Generalnych opiera się głównie na 4 działaniach:

  • komunikacja
  • spotkania
  • badania satysfakcji klienta
  • materiały szkoleniowe oraz promocyjne
Zapewnienie ciągłości biznesowej placówek i biur centrali

Mając na względzie zapewnienie ciągłości biznesowej placówek oraz biur centrali, w oparciu o najwyższe standardy rynkowe, racjonalnie zarządzamy znaczącym portfelem nieruchomości.

  • relokacja placówek bankowych
  • dbałość o zapewnienie wysokiego standardu technicznego placówek i powierzchni biurowych
  • dostarczanie nowych powierzchni usługowych na potrzeby rozwoju sieci
Negocjacje i optymalizacja kosztowa

Bank, chcąc działać efektywnie, w sposób szczególny podchodzi do zarządzania wydatkami, wpływając tym samym na swoje wyniki finansowe.

  • renegocjacje kontraktów banku zarówno z zakresu nieruchomości jak i wsparcia biznesu
  • generowanie oszczędności w kosztach operacyjnych
  • dbałość o zachowanie najwyższych standardów efektywności kosztowej i procesowej
Ewolucja modelu placówki bankowej

Budując bank uniwersalny, dostosowujemy nasze placówki bankowe do stale zmieniających się potrzeb klientów.
Poszukiwanie nowych standardów budowy placówek, pozwala zachować pewność komfortowej obsługi w najlepszych lokalizacjach.

  • wprowadzanie nowych rozwiązań aranżacyjnych, umożliwiających optymalnego wykorzystania najmowanych powierzchni
  • implementacja najwyższych standardów obsługi poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w placówkach banku

Co pracownicy sądzą o pracy w obszarze administracji

Katarzyna

Kupiec
Departament Usług Generalnych

Pracując w Dziale Zakupów, zajmuję się wsparciem i wdrożeniem projektów zleconych przez właścicieli biznesowych, poprzez potwierdzenie budżetu, wysyłanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków umowy z wybranymi lokalnymi czy globalnymi dostawcami.
Praca w międzynarodowej firmie, jaką jest Bank Credit Agricole, dostarcza wielu interesujących doświadczeń i pozwala zobaczyć jak wyglądają procesy i procedury wewnętrzne poprzez ich aplikację.

Andrzej

Starszy Specjalista ds. Wsparcia Biznesu
Departament Usług Generalnych

Praca w naszym banku to spora część mojego życia zawodowego.
W ciągu 18 lat zdobyłem ogromne doświadczenie oraz poszerzyłem swoją  wiedzę związaną z obszarem Administracji. Ten okres obfitował w wiele ciekawych wyzwań i  możliwość współpracy z wieloma wspaniałymi osobami. Obecnie , w dalszym ciągu zajmuje się zadaniami związanymi z obsługą nieruchomości i procesów administracyjnych.

Maria

Dyrektor Departamentu Usług Generalnych

Departament Usług Generalnych to miejsce, w którym zarządzamy głównymi procesami operacyjnymi banku, dbając o ich wysoką jakość oraz satysfakcję klienta. Odpowiadamy za największą bazę kosztową i zapewniamy efektywność banku w zakresie poziomu wydatków. To doskonałe miejsce pracy dla osób, które lubią wyzwania oraz dużą dynamikę, w środowisku zmiennym i wielo- zadaniowym. Jeżeli chcesz mieć wpływ na efektywność procesową i kosztową na dużej skali - to idealne miejsce dla CIEBIE.

Łukasz

Specjalista ds. Inwestycji
Departament Usług Generalnych

Przygodę z CA rozpocząłem ponad 2 lata temu, zaraz po zakończeniu studiów. Praca w Dziale Zarządzania Inwestycjami pozwoliła mi na zdobycie cennego doświadczenia oraz wiedzy technicznej, jednocześnie dając możliwość sprawdzenia swoich umiejętności. Dodatkową zaletą pracy w tym miejscu są ludzie, z którymi współpracuję na co dzień oraz atmosfera pracy, która nigdy nie pozwala się nudzić… ;)

Alina

Manger Działu Zarządzania Nieruchomościami
Departament Usług Generalnych

Pracę w Departamencie Usług Generalnych rozpoczęłam trzy i pól roku temu. Obecnie kieruję Działem Zarządzania Nieruchomościami odpowiedzialnym za negocjacje umów najmu, poszukiwanie nowych lokalizacji na potrzeby placówek bankowych i optymalizację kosztową w zakresie nieruchomości usługowych. Mój zespół to ludzie z pasją, traktujący swoją pracę jako przygodę, nieustanie poszukujący nowych wyzwań i niestandardowych rozwiązań.

Leszek

Tłumacz
Zespół Tłumaczy

Pracę w banku Credit Agricole cenię między innymi za możliwość współpracy z osobami z praktycznie wszystkich obszarów działalności banku. Dzięki temu zyskuję ważną wiedzę na temat działania banku jako całego organizmu i ta wiedza ma bezpośrednie przełożenie na jakość wykonywanej przeze mnie pracy.
Gdybym miał coś doradzić nowym pracownikom? Jeśli czegoś nie wiecie, nie bójcie się pytać, ponieważ prawdopodobnie ciężko Wam będzie spotkać na swojej drodze kariery tak otwartych i chętnych do pomocy i dzielenia się swą wiedzą osób, jak w banku Credit Agricole.

Katarzyna

Koordynatora ds. Korporacyjno-Operacyjnych/Asystentka Zarządu

Jestem odpowiedzialna za  koordynowanie procesu przygotowywania posiedzeń Zarządów naszej firmy od przyjmowania tematów na Zarząd, zbierania niezbędnej dokumentacji, prezentowania agendy do ostatecznego zatwierdzenia przez Pana Prezesa, przeprowadzania posiedzeń, komunikację uchwalonych przez Zarząd banku Credit Agricole podjętych uchwał, a finalnie – przygotowanie protokołów z posiedzeń. 

Obecnie w obszarze poszukujemy między innymi: