Numer kontaktowy +48 71 354 90 09Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Część placówek wygląda wewnątrz inaczej. Czy będziecie zmieniać wystrój wszystkich placówek?

Zmienimy wystrój wszystkich naszych placówek, ale będziemy robić to sukcesywnie. W tym roku zmiana obejmie blisko 50 placówek. Zmiana wystroju jest związana nie tylko z dostosowaniem do wymogów nowej marki, ale także ze zmianą modelu obsługi naszych Klientów. Placówka w nowym wystroju jest podzielona na 4 strefy: samoobsługową, z bankomatem, wpłatomatem oraz terminalem e-Bank; strefę transakcji i operacji, w której Klienci mogą dokonać wszystkich operacji gotówkowych oraz innych operacji prostych i posprzedażowych; strefę bankowości ekspresowej, tzw. ekspres bank, w której Klienci mogą wykonać wszystkie operacje oraz strefę doradców Klienta gdzie obsługiwani są między innymi Klienci umówieni wcześniej na spotkanie z doradcą oraz zainteresowani na przykład kredytem hipotecznym.