Numer kontaktowy +48 71 354 90 09Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej przy użyciu tokena

Aby odzyskać dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń pod 19 019 (koszt wg stawki operatora) lub odwiedź naszą placówkę.

Po odblokowaniu otrzymasz SMS-a z hasłem tymczasowym. Postępuj dalej według poniższych kroków:

  1. Wpisz identyfikator
    Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej.
  2. Wpisz hasło tymczasowe i aktualny kod z tokena
    Kod z tokena odczytaj ze swojego urządzenia.
  3. Jeśli urządzenie pokazuje np.159795,
    klucz będzie wyglądał tak: 577310159759
  4. Ustaw swoje hasło do logowania
    • w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a (nie wpisuj tu kodu z tokena)
    • w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
    • Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.

    • w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
    • potwierdź zmianę hasła. W tym celu wpisz klucz. Upewnij się, że zmienił się kod z tokena (nie możesz użyć dwa razy tego samego kodu)