Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej hasłem SMS
Żeby odblokować dostęp do bankowości internetowej, zadzwoń do nas pod numer telefonu 19 019 (koszt według stawki operatora) lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.
Po odblokowaniu dostaniesz SMS z hasłem tymczasowym. W kolejnych krokach:
- Wpisz identyfikator
Znajdziesz go w Umowie Bankowości Elektronicznej. - Wpisz hasło tymczasowe
- Znajdziesz je w wiadomości od doradcy. SMS o takiej treści:
Zmiana hasla do serwisu internetowego, 2019-01-01 12:00. Tymczasowe haslo:112233. Zmien je przy najbliższym korzystaniu z serwisu CA24.
- Znajdziesz je w wiadomości od doradcy. SMS o takiej treści:
- Ustaw swoje nowe hasło do logowania
- w polu obecne hasło - wpisz hasło tymczasowe z SMS-a
- w polu nowe hasło - wpisz swoje hasło, którego chcesz używać
- w polu potwierdź hasło - wpisz jeszcze raz swoje nowe hasło
Twoje nowe hasło powinno składać się z 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz użyć następujących znaków specjalnych: . [ ] { } / \ ~ ` = ‚ „ , ; : ! @ # ^ & * ( ) ? _ -.
- przejdź dalej, potwierdź zmianę hasła podając kod z SMS-a
Zmiana hasla dostępu. Haslo nr 1 z dnia 2019-01-01: 11223344. Credit Agricole.
- Potwierdź tzw. silne uwierzytelnieniePo zmianie hasła do serwisu, dla większego bezpieczeństwa Twoich transakcji wymagamy dodatkowej autoryzacji. Wpisz hasło z kolejnego SMS-a:
Logowanie do serwisu internetowego CA24. Haslo nr 1 z dnia 2019-01-01: 11223344. Credit Agricole.