Numer kontaktowy +48 71 354 90 09Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Pytania i odpowiedzi

Czy nowy serwis jest dobrze zabezpieczony?

W nowym serwisie stosujemy zabezpieczenia, które są zgodne z obowiązującymi wymogami i skonstruowane w taki sposób, żeby zagwarantować klientom maksimum bezpieczeństwa. Logowanie do serwisu internetowego jest dwukrokowe - klient najpierw podaje identyfikator, następnie zapoznaje się z obrazkiem bezpieczeństwa, który wyświetlany jest po wpisaniu loginu i dopiero po sprawdzeniu zgodności obrazka podaje hasło do serwisu. Używamy również nowego certyfikatu bezpieczeństwa - przy każdym logowaniu zachęcamy do upewnienia się, czy obok adresu strony znajduje się zielona kłódka. Po kliknięciu na nią można sprawdzić szczegóły certyfikatu. Oprócz zabezpieczeń wykorzystywanych podczas procesu logowania dbamy również o bezpieczeństwo w trakcie korzystania z bankowości internetowej. Po pięciu minutach bezczynności Klient zostaje wylogowany automatycznie. W dowolnym czasie można też sprawdzić ostatnie logowania i autoryzacje ostatnio wykonanych transakcji.