Jak aktywować aplikację?
- Naciśnij Aktywuj aplikację
- Identyfikacja
- W polu Identyfikator wpisz swój identyfikator. Ten sam, którym logujesz się do serwisu internetowego CA24 eBank. Znajdziesz go też w Umowie Bankowości Elektronicznej CA24
- W polu Klucz wpisz hasło do serwisu CA24 eBank
- Kliknij Dalej
- Ustal hasło
Będzie ono potrzebne podczas każdego, kolejnego logowania się do aplikacji. Powinno składać się z 4 do 7 cyfr.
- Wprowadź Hasło dwukrotnie na ekranie aplikacji
- Kliknij Dalej
- Ustal PIN
Będziesz nim zatwierdzać operacje, np. przelew. PIN mobilny musi zawierać od 8 do 10 cyfr.
- Wprowadź PIN dwukrotnie na ekranie aplikacji
- Kliknij Dalej
- Potwierdzenie aktywacji aplikacji
- Wpisz ośmiocyfrowe hasło jednorazowe z kolejnego SMS-a, którego do Ciebie wysłaliśmy
- Kliknij Zatwierdź
- Po zatwierdzeniu przejdziesz do ekranu logowania
- Zaloguj się do aplikacji
Podczas pierwszego logowania, po tym jak wpiszesz Hasło mobilne, poprosimy Cię o podanie dodatkowo PIN-u mobilnego. To tzw. silne uwierzytelnienie.
Będzie się ono pojawiać też co 90 dni podczas logowania i za każdym razem, kiedy będziesz chciał wyświetlić historię rachunku starszą niż 90 dni. To dodatkowe zabezpieczenie.
Zwykle, do logowań będziesz potrzebować tylko Hasła mobilnego.