Zgubienie karty
(koszt wg stawki operatora) +48 71 354 90 09
Aktualności

Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja z 15.06.2025 r. godz. 08:00]

Dzień dobry, nasze serwisy CA24 są już dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.

***

Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę:

nie będą dostępne:

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.