Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług
[Aktualizacja z 15.06.2025 r. godz. 08:00]
Dzień dobry, nasze serwisy CA24 są już dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę:
- 7/8 czerwca, od 23:00 do 10:00
- 14/15 czerwca od 00:00 do 10:00
nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Strefa Biznesu
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.