Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług
[Aktualizacja 19.01, godz. 9:00]
Zakończyliśmy przerwę i nasze serwisy CA24: aplikacja, eBank, Strefa Biznesu i infolinia są już dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (18/19.01), od 23:00 do 9:00 nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Strefa Biznesu
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli w serwisie CA24 eBank lub CA24 Mobile czeka na Ciebie niepodpisana umowa, zatwierdź ją przed planowaną niedostępnością.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.