Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług
[Aktualizacja 12.11, godz. 10:40]
Nasza infolinia jest już dostępna. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.
***
[Aktualizacja 12.11, godz. 9:15]
Dzień dobry, aplikacja CA24 Mobile i CA24 eBank są już dostępne. Potrzebujemy jeszcze chwilę, żeby uruchomić infolinię. Przepraszamy za opóźnienie.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (11/12.11), od 23:00 do 9:00 nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.
Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.