Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług
[Aktualizacja 14.05, godz. 10:00]
Zakończyliśmy przerwę i nasze serwisy CA24: aplikacja, eBank i infolinia są dostępne. Przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.
***
Dzień dobry,
w nocy z soboty na niedzielę (13/14.05), od 23:00 do 10:00 nie będą dostępne:
- aplikacja mobilna,
- CA24 eBank,
- Przelew Online oraz BLIK.
W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.
Na naszej infolinii wyłącznie zastrzeżesz kartę.
Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia.