Numer kontaktowy +48 71 354 90 09Zgubienie karty +48 71 354 90 09
Aktualności

Czasowa przerwa w dostępie do naszych usług

[Aktualizacja]

Informujemy, że można już korzystać z przelewów Express Elixir oraz przelewów na telefon BLIK. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze niedogodności.

***

[Aktualizacja]

Dzień dobry, informujemy, że można już korzystać z naszych serwisów CA24: internetowego, mobilnego oraz telefonicznego. Nie są jeszcze dostępne przelewy Express Elixir oraz przelewy na telefon BLIK. Serdecznie przepraszamy za niedogodności. Prowadzimy prace stabilizacyjne, dlatego mogą występować przejściowe trudności w korzystaniu z naszych usług.

***

Dzień dobry,
w weekend będziemy pracować nad systemami informatycznymi. Od 22:00 w sobotę (22.02) do 13:00 w niedzielę (23.02) nie będą działać nasze serwisy.

Nie będą dostępne: serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy),

W tym czasie nie dostaniesz też powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą.

W serwisie telefonicznym CA24 wyłącznie zastrzeżesz kartę.

Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie zaksięgujemy po zakończeniu przerwy.

Jeśli planujesz przelewy, zrób je wcześniej.

Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie. Jednak na wszelki wypadek miej przy sobie gotówkę.

Pracujemy nad systemami, bo rozwijamy nasze serwisy, produkty i usługi.