ca
STRONA GŁÓWNA
Czerwone krzesło symbolizuje pozytywną przemianę losów naszych klientów oraz gościnność z jaką spotykają się w banku. Usiądziesz ?

Poznaj nas. Dowiedz się więcej o naszym banku.

NASZE WARTOŚCI

Wartości, którymi Credit Agricole Bank Polska kieruje się we współpracy z klientami:

WIARYGODNOŚĆ

Jesteśmy wiarygodni. Mamy dużego i solidnego akcjonariusza, jeden z największych banków w Europie, który działa w siedemdziesięciu państwach. Oznacza to nie tylko ogromne zaplecze finansowe i solidne, trwałe fundamenty, ale przede wszystkim możliwość czerpania z doświadczeń Grupy Credit Agricole zdobytych na różnych rynkach.

DOSTĘPNOŚĆ

Jesteśmy dostępni. Naszym klientom oddajemy do dyspozycji ponad 440 placówek w całym kraju, a także możliwość
korzystania z produktów i usług przez internet oraz telefon.

PROFESJONALIZM

Jesteśmy profesjonalni. W kontaktach z klientami stosujemy zasadę budowania długoterminowych, dobrych relacji, a nie jednorazowej transakcji. Nasze produkty odpowiadają potrzebom klienta i mają adekwatną cenę oraz najwyższą możliwą jakość.

PRZYJAZNOŚĆ

Jesteśmy przyjaźnie nastawieni do naszych klientów i dbamy
o ich satysfakcję. Ze szczególną estymą i szacunkiem traktujemy naszych długoletnich klientów.

NASZE NAGRODY

Oto niektóre z nagród, które nasz bank zdobył w ostatnim czasie

Maj 2012

superbrands Superbrands Polska 2012 za kampanię wizerunkową z Juliette Binoche
oraz kampanię 1Konto, oszczędności oraz kredyt gotówkowy

friendly Credit Agricole Bank Polska został uznany "firmą przyjazną małym i średnim przedsiębiorstwom". Godło "Firma Przyjazna MSP" przyznaje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców na podstawie badań rynkowych

Kwiecień 2012

superbrands Wyróżnienie w szóstej edycji rankingu odpowiedzialnych firm, przygotowanym przez "Dziennik Gazetę Prawną".

Luty 2012

friendly Kredyt prostoliczony naszego banku zwyciężył - decyzją internautów -
w kategorii "Najlepszy kredyt gotówkowy" w trzeciej edycji plebiscytu "Złoty Bankier".

Luty 2011

friendly "Odpowiedzialny pracodawca - lider HR 2011". Nasz bank otrzymał nagrodę za rozbudowany system szkoleń, projekt "Dzielmy się wiedzą", własną platformę e-learningową, stworzenie możliwości awansu wewnętrznego, rozbudowany system motywacyjny oraz za działania społeczne.

friendly Kredyt samochodowy Lukas Banku zajął drugie miejsce w plebiscycie Złoty Bankier 2012.

BANK ODPOWIEDZIALNY

Odpowiedzialny biznes (CSR) rozumiemy w Credit Agricole Bank Polska jako podejmowanie przejrzystych i etycznych decyzji i działań, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju, zdrowia i dobrobytu społeczeństwa.

bank z klasa Sercem Odpowiedzialnego Biznesu w Credit Agricole Bank Polska jest autorska kampania społeczna "Bank z klasą. CAła wiedza
o bankowości".
Wspieramy szkoły w edukacji najmłodszych uczniów
z podstawowej wiedzy bankowej, finansowej i z przedsiębiorczości. Zajęcia
z uczniami prowadzą wolontariusze-pracownicy banku.

centrum aktywnych "Centrum Aktywnych" to program zachęcający studentów do przejęcia inicjatywy w kształtowaniu własnej przyszłości. Współpraca banku
z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu ma na celu zacieśnianie współpracy biznesu ze środowiskiem uniwersyteckim. Od 2010 roku cele
te realizujemy poprzez organizowanie wykładów i warsztatów, które
dla studentów uczelni prowadzą eksperci z naszego banku.

szlachetna paczka W 2011 roku po raz szósty zaangażowaliśmy się w ogólnopolską akcję "Szlachetna Paczka", organizowaną przez krakowskie Stowarzyszenie Wiosna. Pracownicy naszego banku przygotowali świąteczną pomoc dla 29 rodzin
z całej Polski.

friendly Od kilku lat udzielamy wsparcia finansowego Towarzystwu Przyjaciół Dzieci we Wrocławiu. Owocem tej współpracy jest coroczna organizacja wypoczynku letniego dla niepełnosprawnych dzieci. W 2012 roku przekazaliśmy także darowiznę na rzecz Fundacji "Przylądek Nadziei", której celem jest wsparcie budowy nowej siedziby Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej
we Wrocławiu.

zielony tydzień "Zielony Tydzień", który promował ekologiczny styl życia wśród klientów
i pracowników oraz integrował ich wokół wspólnych wartości

jeze "Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże" - akcja zachęcająca klientów do zrezygnowania z wyciągów papierowych na rzecz elektronicznych. Część zaoszczędzonych w ten sposób pieniędzy przekazaliśmy na rzecz Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Jeży "Nasze Jeże"

zagoń rower do roboty "Zagoń rower do roboty. Tydzień odpoczynku dla samochodów" - wewnętrzny projekt promujący dojeżdżanie do pracy na rowerze. Organizatorem akcji jest Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku "Chroń Skroń"

PROSTOLICZONY KREDYT GOTÓWKOWY
ZAMÓW NEWSLETTER