Placówka bankowa Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 1, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Dorota Patoka

20.02.2024

Moja pierwsza wizyta w banku podczas zakładania konta była umówiona na konkretną godzinę-super pomysł . Obsługa przez pana Wiesława była na bardzo wysokim poziomie . Ten doradca przekazał mi wszystkie istotne informacje dotyczące promocji oraz funkcjonowania konta . Sympatyczny i bardzo uprzejmy . Polecam tą placówkę przy KEN 36 oraz pracującego tam pana Wiesława

Odpowiedź:

29.02.2024

Doroto, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Pozdrawiam, Michał

avatar

Hanna Fomienko

05.02.2024

Miła, profesjonalna obsługa

Odpowiedź:

15.02.2024

Hanno, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką notę. Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam, Michał

avatar

Emilian Stańczak

25.01.2024

Profesjonalna, uprzejma i sympatyczna obsługa w placówce przez Pana Wiesława.

Odpowiedź:

28.02.2024

Emilianie, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

avatar

Marcin Gramatyka

17.01.2024

Przemiła obsługa i świetna atmosfera. Profesjonalne podejście do klienta i dokładne zbadanie potrzeb. Zdecydowanie polecam Pana Wiesława Tłomaka ! Świetny wzór doradcy.

Odpowiedź:

16.02.2024

Marcinie, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Panu Wiesławowi miło będzie zapoznać się z Twoimi słowami. Michał

avatar

Andrzej Wozniak

12.01.2024

Obsługa sprawna, pracownik uprzejmy.

Odpowiedź:

23.01.2024

Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Michal Golebiewski

05.01.2024

To skandal ze przy zamykaniu rachunku zadacie fizycznego dowodu osobistego i nie uznajecie mdowodu tak jak wszystkie inne instytucje. Pracownik placowki wlasnie mi odmowil zamkniecia rachunku bez fizycznego dowodu bo musi zrobic jego skan? Serio? Przy zamykaniu rachunku skan? Okazalo sie ze skan dowodu ktory byl w systemie po zalozeniu rachunku zniknal. I to ja musze wracac do domu, i jeszcze raz jechac do banku z dowodem fizycznym, marnujac swoj czas, bo maja wewnetrzne procedury (mimo mojej prosby nie otrzymalem wgladu w te procedury), zupelnie nierynkowe i nieklienckie.

avatar

Anna Tomczykowska

13.12.2023

Uważam, że to jest bardzo dobra placówka. Fachowa obsługa i ogromna chęć pomocy. Pomocą służył mi pan Wiesław Tłomak i jego przełożona, cudowni ludzie o ogromnym sercu i bardzo dobrzy fachowcy. Bardzo dobra atmosfera, piękne wnętrze i piękni wewnętrznie ludzie. Polecam wszystkim. Na pewno będę długo z nimi wspołpracowała. Dziękuje jeszcze raz za cudowną obsługę.

Odpowiedź:

03.01.2024

Anno, dziękujemy za miłe słowa! Cieszymy się, że sprostaliśmy Twoim oczekiwaniom😍 W razie potrzeby jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Magdalena Marks

29.11.2023

Dwa razy próbowałam skorzystać z usług tej placówki i dwa razy rozczarowanie. Mimo braku klientów i obecnych czterech doradców trzeba czekać, a na koniec odejść z niczym. Jeden z panów zbyt leniwi nawet, żeby zadzwonić do innego oddziału. Z przyjemnością wracam do oddziału na Żwirki i Wigura, gdzie zawsze miło i profesjonalnie.

Odpowiedź:

13.04.2024

Magdaleno, przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania na obsługę w naszej placówce. Chętnie poznamy szczegóły sytuacji, która Cię spotkała i uniemożliwiła zrealizowanie planów u nas. Cieszę się, że wysoko cenisz sobie obsługę w innym naszym oddziale. Przepraszamy za niedogodności. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej
 

Wpływ czytania na rozwój młodego człowieka

Czytelnictwo od wieków uznawane jest za jedno z najpotężniejszych narzędzi kształtujących umysł i charakter człowieka. Rozwija umiejętności poznawcze, emocjonalne oraz społeczne. W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie dominują szybkie, przerywane formy komunikacji, książki oferują głębię, refleksję i ucieczkę od wszechobecnej powierzchowności. Szczególnie w rozwoju młodego człowieka czytanie odgrywa ważną rolę, kształtując nie tylko intelekt, ale i pomagając lepiej zrozumieć emocje. Więcej

Stan czytelnictwa w Polsce

Coraz więcej Polaków i Polek czyta książki. Potwierdza to najnowszy raport opublikowany przez Bibliotekę Narodową. W 2023 roku lekturę więcej niż jednej książki w ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie zadeklarowało 43 proc. respondentów. Jest to znacznie większy procent w porównaniu do poprzednich lat. Jak podkreślają jednak badacze, hucznie ogłoszony wzrost zainteresowania książkami nie oznacza, że czytelnictwo stało się bardziej powszechne. Okazuje się, że siedem lub więcej książek przeczytało niespełna 8 proc. społeczeństwa, a na popularności zyskują głównie poza książkowe źródła rozrywki i wiedzy, takie jak media społecznościowe, podcasty, słuchowiska, a nawet gry komputerowe. Jak przedstawiają się najnowsze dane o czytelnictwie w Polsce? Oto najważniejsze wnioski wynikającego z raportu. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia