Placówka bankowa Dąbrowskiego 2, Rumia

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Pt.: 09:30-17:00

Śr.-Czw.: 08:30-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Agata

03.04.2024

W piątek 29 marca pracownik placówki odmówił wymiany uszkodzonego banknotu. Odmowa została uargumentowana stwierdzeniem „Nasza placówka jest bezgotówkowa, jeśli chce Pani wymienić banknot należy udać się do oddziału CA w Wejherowie lub do innego banku”. Na pytanie jaki bank w Rumi mógłby takiej wymiany dokonać usłyszałam oschłą odpowiedź „Nie wiem.”. W tym momencie wizyta dobiegła końca. W pobliskim oddziale banku Millennium wymieniono banknot od ręki. Nie stanowiło problemu nawet to, że jest to bank, w którym nie posiadam konta bankowego. Nie ukrywam, że jestem zawiedziona. Wszystkie moje poprzednie wizyty w tej placówce, przebiegały w bardzo sympatycznej atmosferze, a obsługa była profesjonalna. Proszę o wyjaśnienie, czy faktycznie w Państwa interpretacji fakt, że są Państwo placówką bezgotówkową zwalnia Państwa z obowiązku wymiany uszkodzonego banknotu? Czy odmowa była po prostu aktem braku dobrej woli pracownika banku?

avatar

mirka tujaka

21.03.2024

Jestem bardzo zawiedziona. Obsługiwała mnie Pani Karolina. Całkowity brak profesjonalizmu, brak wiedzy o ofercie, brak podstaw obsługi klienta. Wiem, że gdy będę potrzebowała, żeby odwiedzić placówkę będę jak ognia unikać tego niedoświadczonego pracownika. Stanowczo odradzam. Zarzadzającemu oddziałem radzę odesłać Panią Karolinę na szkolenie i dokładnie sprawdzić czy są postępy. Oddział może stracić dobrą reputację, na którą doswiadczona ekipa z pewnością zasłużyła.

Odpowiedź:

10.04.2024

Mirko, dziękujemy za Twoją opinię i bardzo przepraszamy, jeśli nasz doradca nie spełnił Twoich oczekiwań. Joanna

avatar

Zbigniew Zibix

13.02.2024

Super dziękuję

Odpowiedź:

14.02.2024

Zbigniewie, dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

avatar

Krystyna Hapko

08.01.2024

Dzięki konsultantce banku pani Elżbiecie Biegaj szybko i sprawnie załatwiłam swoją sprawę. Zawsze wybieram tę panią, ponieważ jest nadzwyczaj kompetentną osobą i dokładnie, z dużą dozą kultury osobistej, potrafi rozwiązać problem klienta. Życzę swojemu bankowi więcej takich konsultantów.

Odpowiedź:

28.02.2024

Krystyno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Becia Betty

24.11.2023

Odpowiedź:

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę oraz zaufanie❤️ Cieszymy się, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Mariusz Czajkowski

21.11.2023

Odpowiedź:

Mariuszu, dziękujemy za wysoką ocenę :) Joanna

avatar

Andrzej

07.11.2023

Bardzo miła i szybka obsługa . Polecam

Odpowiedź:

10.11.2023

Tomaszu, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę oraz polecenie⭐ Mamy nadzieję, że będziesz o nas pamiętać w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Julita Szadkowska

27.10.2023

Odpowiedź:

31.10.2023

Julito, dziękujemy za wysoką - najwyższą! - ocenę💚 W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej
 

Wpływ czytania na rozwój młodego człowieka

Czytelnictwo od wieków uznawane jest za jedno z najpotężniejszych narzędzi kształtujących umysł i charakter człowieka. Rozwija umiejętności poznawcze, emocjonalne oraz społeczne. W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie dominują szybkie, przerywane formy komunikacji, książki oferują głębię, refleksję i ucieczkę od wszechobecnej powierzchowności. Szczególnie w rozwoju młodego człowieka czytanie odgrywa ważną rolę, kształtując nie tylko intelekt, ale i pomagając lepiej zrozumieć emocje. Więcej

Stan czytelnictwa w Polsce

Coraz więcej Polaków i Polek czyta książki. Potwierdza to najnowszy raport opublikowany przez Bibliotekę Narodową. W 2023 roku lekturę więcej niż jednej książki w ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie zadeklarowało 43 proc. respondentów. Jest to znacznie większy procent w porównaniu do poprzednich lat. Jak podkreślają jednak badacze, hucznie ogłoszony wzrost zainteresowania książkami nie oznacza, że czytelnictwo stało się bardziej powszechne. Okazuje się, że siedem lub więcej książek przeczytało niespełna 8 proc. społeczeństwa, a na popularności zyskują głównie poza książkowe źródła rozrywki i wiedzy, takie jak media społecznościowe, podcasty, słuchowiska, a nawet gry komputerowe. Jak przedstawiają się najnowsze dane o czytelnictwie w Polsce? Oto najważniejsze wnioski wynikającego z raportu. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia