Placówka bankowa Nowobramska 2, Słupsk

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

zygmunt żydak

11.04.2024

Odpowiedź:

12.04.2024

Zygmuncie, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Alicja Garlińska

31.03.2024

Odpowiedź:

02.04.2024

Alicjo, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Michał

avatar

Cichy 1323

11.01.2024

Polecam serdecznie ten Bank każdemu. Pani Julia zapewniła mi obsługę na najwyższym poziomie. Miła i uśmiechnięta osoba, która ma fantastyczne podejście do klienta. Polecam szczerze każdemu takiego doradcę.

Odpowiedź:

28.02.2024

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Pozdrawiam, Michał

avatar

Bogumila Lange

08.01.2024

Odpowiedź:

19.01.2024

Bogumiło, cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozdrawiam, Michał

avatar

Anna T.

05.01.2024

Nie sama placówka jest zła, a cały bank. Wyciągnięcie oświadczenia o posiadanym numerze konta? 24zl. Nigdy go nie dostałam... Zamknięcie konta? Niemożliwe z poziomu internetowego czy telefonicznie. Niekorzystne kursy walutowe wysokie stawki za jakiekolwiek usługi. Pani w samej placówce jest chyba tak przyzwyczajona do niezadowolenia klientów, że na zadane pytanie zaczęła unosić głos jakbym sprawiała problem.

Odpowiedź:

31.01.2024

Anno, przykro nam jeżeli nie jesteś zadowolona ze współpracy z naszym bankiem. Klaudia

avatar

Hmk19 Ali191919

29.11.2023

Odpowiedź:

03.12.2023

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty! Cieszymy się, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli ⭐Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Anita Wojsz

28.11.2023

Odpowiedź:

Anito, cieszę się, że jesteś zadowoloną klientką. Pozdrawiam, Michał

avatar

daria urzędowska

27.11.2023

Miła i profesjonalna obsługa klienta. Polecam serdecznie

Odpowiedź:

30.11.2023

Dario, dziękujemy za komentarz i najwyższą ocenę! Wiemy, że obsługa to jeden z najważniejszych elementów bankowości, więc cieszymy się, że jesteś z nas zadowolona 😍 Zapraszamy ponownie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej
 

Wpływ czytania na rozwój młodego człowieka

Czytelnictwo od wieków uznawane jest za jedno z najpotężniejszych narzędzi kształtujących umysł i charakter człowieka. Rozwija umiejętności poznawcze, emocjonalne oraz społeczne. W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie dominują szybkie, przerywane formy komunikacji, książki oferują głębię, refleksję i ucieczkę od wszechobecnej powierzchowności. Szczególnie w rozwoju młodego człowieka czytanie odgrywa ważną rolę, kształtując nie tylko intelekt, ale i pomagając lepiej zrozumieć emocje. Więcej

Stan czytelnictwa w Polsce

Coraz więcej Polaków i Polek czyta książki. Potwierdza to najnowszy raport opublikowany przez Bibliotekę Narodową. W 2023 roku lekturę więcej niż jednej książki w ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie zadeklarowało 43 proc. respondentów. Jest to znacznie większy procent w porównaniu do poprzednich lat. Jak podkreślają jednak badacze, hucznie ogłoszony wzrost zainteresowania książkami nie oznacza, że czytelnictwo stało się bardziej powszechne. Okazuje się, że siedem lub więcej książek przeczytało niespełna 8 proc. społeczeństwa, a na popularności zyskują głównie poza książkowe źródła rozrywki i wiedzy, takie jak media społecznościowe, podcasty, słuchowiska, a nawet gry komputerowe. Jak przedstawiają się najnowsze dane o czytelnictwie w Polsce? Oto najważniejsze wnioski wynikającego z raportu. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia