Placówka bankowa Sienkiewicza 69, Kielce

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 10:00-17:00

Wt.: 11:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

konrad borowiec

08.04.2024

Pan bardzo uprzejmy obsługiwał jako jedyny wszystkich pozdrawiam

Odpowiedź:

10.04.2024

Konradzie, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką notę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Jacek Kafel

05.04.2024

Abstrahując od tego konkretnego oddziału, który także pozostawia wiele do życzenia, ten bank to jakieś totalne nieporozumienie. Blokuje pieniądze wpłacone we wpłatomacie, w historii rachunku wpłata odnotowana, saldo dodatnie. A środki na rachunki ZERO. Okazało się , że bank wprowadza jakąś wewnętrzna blokadę i trzeba wypełnić jakąś tam ankietę, o której zero informacji w aplikacji mobilnej. DNO !!

Odpowiedź:

10.04.2024

Jacku, jako bank jesteśmy zobowiązani do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego i zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne. Taki obowiązek nakłada na nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 33, 34, 41. Ustawa z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu; Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Joanna

avatar

VirtualTruck

27.03.2024

Odpowiedź:

28.03.2024

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Piotr Kupidura

27.03.2024

Pracownicy banku mimo prośby o pomoc potraktowali tak, że olali cała tą sytuację, nie polecam tego banku i bankomatu który ciągle się zacina

Odpowiedź:

10.04.2024

Piotrze, bardzo przepraszamy, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Skontaktuj się z nami, aby wyjaśnić tę sytuację. Joanna

avatar

Beata Milner

23.03.2024

Placówka w Kielcach przy ul. Sienkiewicza. Totalne nieporozumienie i Panie pracujace tam za karę.... Odmówiono mi przyjęcia i wymiany podartego banknotu, tłumacząc, że może zrobić to jedynie Narodowy Bank Polski. Tam na miejscu dostałam informację, że każdy bank ma taki obowiązek tylko jest to dla nich dodatkową praca. Dodatkowo starsza Pani przedemna była straszona, że jeżeli nie założy aplikacji na telefonie to nie wypłaca jej pieniędzy następnym razem. Bo tylko przez aplikację będzie mogła potwierdzić wykonanie transakcji. Dramat ..... Niestety zera dać nie można

avatar

Dorota Kozłowska

15.03.2024

Odpowiedź:

17.03.2024

Doroto, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Tomek PPP

07.03.2024

Odpowiedź:

10.03.2024

Tomaszu, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał

avatar

Zofia Niestój

26.02.2024

Przemiła i kompetentna obsługa. Szkoda tylko że czeka się bardzo długo na konsultanta

Odpowiedź:

1, 2 ,3 ,4 gwiazdki⭐! Jedna gdzieś się zgubiła, Zofio...Co możemy zrobić aby uzyskać także tę brakującą?❤️ Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Co wybrać – książkę czy film?

Czy każda udana powieść ma potencjał, aby stać się wielkim hitem kinowym, czy też istnieją dzieła literackie tak wyjątkowe, że ich magia nie może być przeniesiona na ekran? A może są takie produkcje, które zamieniają przeciętne książki w filmowe arcydzieła? W czasach, gdy masowo jesteśmy zalewani przez obrazy, dźwięki i informacje, nasuwa się pytanie: co ma większą wartość — książka czy film? To nie tylko kwestia upodobań estetycznych, ale również zrozumienia tego, w jaki sposób różne media wpływają na nasze emocje i wyobraźnię. Więcej
 

TOP 10 wyjątkowych książek kucharskich

Gotowanie to sztuka, która może być zarówno zdrowa, jak i kreatywna. Odkryj dziesięć nietuzinkowych książek kulinarnych, w których znajdziesz przepisy na pyszne i zdrowe potrawy, a przy tym mnóstwo zabawy smakami oraz inspiracji z filmów, powieści czy innych zakątków świata. Więcej

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia