Placówka bankowa Pl. Wolności 6, Kielce

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

agata kulik

19.02.2024

Odpowiedź:

20.02.2024

Agato, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Edyta

13.02.2024

Pani Agnieszka M. to bardzo miła i sympatyczna osoba. Profesjonalna i rzetelna. Z takim doradcą klienta wizyta w banku to czysta przyjemność. Dziękuję

Odpowiedź:

28.02.2024

Edyto, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką notę. Michał

avatar

Kamilla Arendarska

11.01.2024

Cicha , przyjazna klientowi , miła i profesjonalna obsługa .Kontakt tel zerowy tak z placówką jak i na infolinii.

Odpowiedź:

Kamilo, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że jesteś zadowolona z przebiegu Twojej ostatniej wizyty w placówce, Polecamy się na przyszłość, Zuzanna

avatar

Kasia Komisarczyk

18.09.2023

Odpowiedź:

Kasiu, dziękujemy za komplet pięciu gwiazdek w ocenie banku. Cieszymy się, że jesteś zadowolona ze współpracy. Krzysztof

avatar

Karolina Skrzyniarz

17.08.2023

Odpowiedź:

18.08.2023

Cieszy nas, że nam zaufałaś, Karolino. Jeśli szukasz skutecznego sposobu na oszczędzanie, zainstaluj aplikację CA24 Mobile i skorzystaj z funkcji CAsaver😊 To sprytny sposób na systematyczne oszczędzanie podczas codziennych zakupów! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Karolina Dudkiewicz

16.08.2023

Odpowiedź:

16.08.2023

Karolino, dziękujemy za 5 gwiazdek😊 Zachęcamy Cię do sprawdzenia w naszej aplikacji Klubu korzyści, gdzie znajdziesz atrakcyjne rabaty z blisko 10 000 miejsc!! Życzymy miłego bankowania. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

tomek chaba

14.08.2023

Wyjątkowo profesjonalna i kompetentna obsługa, Pani Agnieszka jest ogromnym wsparciem dla Klienta - takie zaangażowanie zasługuje wyłącznie na wyróżnienie i jest wzorem dla innych Doradców. Serdecznie polecam ! Pani Agnieszko jestem bardzo wdzięczny i dziękuję za rewelacyjną współpracę !

Odpowiedź:

17.08.2023

Tomaszu, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny😊 Twój doradca - Pani Agnieszka, na pewno ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje bezpieczne i wygodne bankowanie❤️ Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Aneta Zielińska

12.07.2023

Profesjonalna obsługa dzięki pani Małgorzacie

Odpowiedź:

17.07.2023

Aneto, dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona ze współpracy z Panią Małgorzatą! Zapraszam ponownie. Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Odpocznij od ekranu, sięgnij po książkę!

Żyjemy w świecie, w którym cyfrowe urządzenia są tak wszechobecne, że często trudno nam wyobrazić sobie życie bez nich. Smartfony, tablety, laptopy, serwisy VOD – stały się naszymi nieodłącznymi towarzyszami, narzędziami pracy, źródłami rozrywki, a nawet naszymi „cyfrowymi przyjaciółmi”. Warto jednak zadać sobie pytanie: jaką cenę płacimy za tę nieustanną możliwość bycia online? Badania wykazują, że nasza uwaga jest rozdrobniona, trudniej nam się skupić, a nasze zdolności do głębokiego myślenia są ograniczone przez ciągłe przerywanie i przeskakiwanie między zadaniami. Coraz więcej osób doświadcza także „cyfrowego wypalenia”, czując się przytłoczonymi oraz zmęczonymi nadmiarem informacji i komunikacji online. W tym wszystkim pomóc może nam… czas spędzony z książką. Więcej
 

Wpływ czytania na rozwój młodego człowieka

Czytelnictwo od wieków uznawane jest za jedno z najpotężniejszych narzędzi kształtujących umysł i charakter człowieka. Rozwija umiejętności poznawcze, emocjonalne oraz społeczne. W dobie cyfrowej rewolucji, gdzie dominują szybkie, przerywane formy komunikacji, książki oferują głębię, refleksję i ucieczkę od wszechobecnej powierzchowności. Szczególnie w rozwoju młodego człowieka czytanie odgrywa ważną rolę, kształtując nie tylko intelekt, ale i pomagając lepiej zrozumieć emocje. Więcej

Stan czytelnictwa w Polsce

Coraz więcej Polaków i Polek czyta książki. Potwierdza to najnowszy raport opublikowany przez Bibliotekę Narodową. W 2023 roku lekturę więcej niż jednej książki w ciągu dwunastu miesięcy poprzedzających badanie zadeklarowało 43 proc. respondentów. Jest to znacznie większy procent w porównaniu do poprzednich lat. Jak podkreślają jednak badacze, hucznie ogłoszony wzrost zainteresowania książkami nie oznacza, że czytelnictwo stało się bardziej powszechne. Okazuje się, że siedem lub więcej książek przeczytało niespełna 8 proc. społeczeństwa, a na popularności zyskują głównie poza książkowe źródła rozrywki i wiedzy, takie jak media społecznościowe, podcasty, słuchowiska, a nawet gry komputerowe. Jak przedstawiają się najnowsze dane o czytelnictwie w Polsce? Oto najważniejsze wnioski wynikającego z raportu. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia