Pomoc KOMPUTER i INTERNETPomoc w razie awarii komputera, utraty danych oraz cyberataku

W razie problemu dzwonisz do ubezpieczyciela, który organizuje pomoc. Koszt usługi pokryje ubezpieczenie, Ty zapłacisz jedynie za części użyte do naprawy. W ramach usługi zapewniamy:

  • telefoniczną pomoc informatyka
  • interwencję specjalisty w zakresie napraw sprzętu IT lub transport sprzętu IT do serwisu naprawczego
  • użyczenie sprzętu IT na czas naprawy
  • pomoc w tworzeniu kopii zapasowej lub odzyskiwanie utraconych danych
  • infolinię techniczną
  • infolinię prawną z zakresu: prawa cywilnego, postępowania w przypadku stalkingu, cyberprzemocy, dostępu do wzorów pism prawnych
  • organizację aktywacji ALERTu BIK – alertu chroniącego przed wyłudzeniem kredytu na Twoje dane

Ubezpieczenie kupisz w pakiecie:

Zobacz również:

Jak działa ubezpieczenie?

Pomoc specjalisty w razie awarii sprzętu IT

Zepsuł Ci się komputer stacjonarny, laptop, tablet lub monitor? Specjalista IT pomoże Ci w jego naprawie – zdalnie, na miejscu albo w serwisie.

Problem z danymi

Nie wiesz, jak zrobić kopię zapasową ważnych danych? A może utraciłeś dane ze swojego komputera? W ramach ubezpieczenia możesz liczyć na pomoc.

Gdy ktoś się włamie na Twoje konto

Jeśli ktoś włamał się na Twój komputer lub konto np. na portalu społecznościowym, możesz skorzystać z telefonicznej pomocy prawnej.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

W razie awarii zadzwoń do ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 (koszt połączenia wg stawki operatora).

Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Sprzęt IT objęty ubezpieczeniem

Komputer stacjonarny, monitor, laptop, tablet, które w momencie awarii nie są już objęte gwarancją producenta, a jednocześnie mają nie więcej niż 5 lat, stanowiące Twoją (ubezpieczonego) własność.

Ubezpieczenie działa w miejscu ubezpieczenia

Broszura informacyjna

Szczegóły ubezpieczenia znajdziesz w broszurze informacyjnej.

Pobierz broszurę

Wygodne opłacanie składki

Składkę za ubezpieczenie możesz płacić wygodnie, bo automatycznie.

Może być pobierana z Twojego konta osobistego lub z rachunku karty kredytowej w naszym banku. Możesz też wybrać okres za jaki będzie pobierana - miesiąc, kwartał, pół roku lub też rok.

Świadczenia

Sprawdź świadczenia, na które możesz liczyć w przypadku awarii sprzętu IT lub cyberataku:

Zdalna pomoc IT4 razy
Transport do serwisu oraz naprawa sprzętu IT2 razy / 500 zł
Odzyskiwanie danych 1 raz / 1000 zł
Użyczenie sprzętu IT (na czas naprawy)1 raz (na czas naprawy)
Pomoc w tworzeniu kopii zapasowejBez limitu
Na życzenie Ubezpieczonego 
Aktywacja ALERT BIKOrganizacja
Infolinia technicznaBez limitu
Infolinia prawnaBez limitu

Sprzęt IT objęty ubezpieczeniem: komputer stacjonarny, monitor, laptop, tablet, po gwarancji producenta, nie starszy niż 5 lat, który należy do ubezpieczonego i znajduje się pod adresem ubezpieczenia. Sprzętu tego nie można wykorzystywać w działalności gospodarczej.

Główne wyłączenia ubezpieczenia Pomoc KOMPUTER i INTERNET

Ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania za szkody, które powstały wskutek:

  • uszkodzenia lub wyczerpania baterii, akumulatorów zasilających sprzęt IT
  • kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju
  • niewłaściwego podłączenia sprzętu IT do sieci elektrycznej
  • użytkowania sprzętu IT w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, w tym wszelkich zmian i przeróbek

Ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju:

  • szkody powstałe w sprzęcie IT spowodowane przez dzieci i zwierzęta
  • awarie będące następstwem napraw dokonywanych przez osoby do tego nieupoważnione
  • szkody powstałe wskutek użytkowania oprogramowania nieoryginalnego, nielegalnego lub błędnie zainstalowanego
  • uszkodzenia estetyczne, wgniecenia, zadrapania, odbarwienia oraz inne, które nie mają wpływu na funkcjonalność sprzętu IT, chyba, że zmiany są skutkiem szkody objętej ubezpieczeniem

Jak kupić ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie

Informacje prawne

Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne

Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ubezpieczony: osoba fizyczna

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc KOMPUTER i INTERNET. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Dokumenty
Jak zgłosić roszczenie?
 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

 
Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia