Nasze nowoczesne, profesjonalne i sprawnie działające Contact Center oferuje szeroki zakres usług.

Rozpoczęliśmy działalność w marcu 1999 r wraz z otwarciem pierwszej placówki banku. Dysponujemy wysoko zaawansowaną technologią, która może sprostać rosnącemu w szybkim tempie popytowi na nasze usługi. Stawiamy na profesjonalizm, szybkość w obsłudze oraz budowanie więzi z Klientami poprzez indywidualne podejście. Oferujemy całodobową obsługę przez 7 dni w tygodniu, aby umożliwić naszym Klientom bezpośredni dostęp do rzetelnej informacji i profesjonalnej obsługi bankowej.

Zapewniamy komfort, bezpieczeństwo i poufność przekazywanych informacji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stale udoskonalamy naszą ofertę oraz rozszerzamy zakres świadczonych usług.

Serdecznie zapraszamy
Doradcy Contact Center




Obsługa Twoich produktów, oferta banku, zastrzeżenie karty, połączenie z doradcą

801 33 00 00


z zagranicy i z komórek +48 71 35 49 009

koszt = koszt rozmowy lokalnej (zgodnie z taryfą Twojego operatora)

Usługi

Dokonywanie czynności bankowych może być przyjemnością! Wszystkim posiadaczom kont w Crédit Agricole  oferujemy:

  • Usługi dostępne całodobowo przez 7 dni w tygodniu.
  • Ulgowe połączenia telefoniczne,
  • Łatwy i bezpieczny dostęp do wszystkich usług bezgotówkowych.
  • Miłą i profesjonalną obsługę.
  • Pełną i rzetelną informację o koncie i aktualnej ofercie Banku.
  • Możliwość korzystania z systemu automatycznego i rozmowy z doradcą bankowym

Serwis telefoniczny CA24 to  nowoczesna i wygodna forma dysponowania własnymi pieniędzmi ponieważ:

  • nie musisz wychodzić z domu,
  • oszczędzasz czas,
  • nie martwisz się o miejsce do parkowania samochodu,
  • nie musisz wypełniać dokumentów.

Funkcjonalność

Serwis telefoniczny oferuje pełen zakres usług. Nie musisz już wybierać się do banku, a wszystkie sprawy możesz załatwić za pomocą telefonu:

  • sprawdzić aktualny stan konta,
  • wykonywać przelewy,
  • zakładać lokaty,
  • składać zlecenia,
  • awizować kwoty do wypłaty,
  • zamawiać wyciągi i potwierdzenia,
  • uzyskać informacje o dokonanych operacjach,
  • zgłaszać zapotrzebowania na karty płatnicze,
  • dokonywać zastrzeżeń,
  • zmienić daty wysyłania wyciągów,
  • zmienić adres do korespondencji,
  • składać reklamacje.

Dostęp do tak szerokiej gamy usług serwisu telefonicznego CA24 jest darmowy*, a koszt połączenia tylko 35 gr brutto za 3 minuty.

801 33 00 00

* - Dla posiadaczy konta LOKATA opłata miesięczna 1 PLN

Bezpieczeństwo

Crédit Agricole zapewnia pełne bezpieczeństwo w dostępie do telefonicznych usług bankowych. Bezpieczeństwo oparte jest na:

  • złożonej identyfikacji klienta
  • możliwości ustalenia indywidualnych limitów operacji
  • nagrywaniu rozmowy

Każdy posiadacz konta w Crédit Agricole może korzystać z telefonicznych operacji bankowych. Wystarczy, że posiada sześciocyfrowy  telekod , który nadaje sobie samodzielnie i bezpłatnie w dowolnej placówce Crédit Agricole. Oczywiście, w każdym momencie Klient możne dokonać zmiany wygenerowanego wcześniej telekodu. 

Ważne jest to, że korzystając z Infolinii nigdy nie podaje się całego numeru telekodu. System bankowy losowo wybiera część cyfr w różnych kombinacjach. 

Dodatkowym zabezpieczeniem jest ustalany przez Klienta indywidualny, kwotowy limit transakcji dokonywanych przez telefon. Uniemożliwia on wykonywanie operacji przekraczających zadaną kwotę.

System automatyczny

IVR (Interactive Voice Response)

Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) pozwala na automatyczne, bez udziału operatora, uzyskanie informacji o produktach i zlecanie dyspozycji przy użyciu telefonu wyposażonego w wybieranie tonowe.

Największym atutem serwisu automatycznego jest brak oczekiwania na połączenie i możliwość samodzielnego wykonywania operacji na koncie lub karcie kredytowej.

© 2013 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu